Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Mathilda - 27 juni 2014 13:51

Hej Hej!



Nu har jag valt ut Veckans Blogg för denna vecka! Valet blev lite svårt eftersom att jag inte visste om jag skulle lägga upp den blogg som jag pratade om förut eller någon av de som kommenterat att de ville vara med. jag tänkte då att jag måste ge de som faktiskt kommenterat en chans nu! Så först vill jag bara ge ett stort tack till alla som deltog och jag tror inte att jag har haft så många förut, haha!




Veckans Blogg

 

 

 

lindajonsson.bloggplatsen.se !!!!

 

 

Betyg:         

 

 


Denna blogg är en vanlig blogg, men den här tjejen tar verkligen fina bilder och jag älskar hennes profilbild! Dessutom gillar hon one direction, så ni directioners där ute kan väl ta en titt också! Betyget blev 4/5 alltså nästan fullt poäng. :P

 

 

Dagens Låt

 


(Enrique Iglesisas ft Descemer Bueno, Gente de Zone)




Denhär låten hittade jag på Spotify igår. Låten heter Bailando som betyder dansa på spanska, vilket man kan förstå när man tittar på videon, haha, älskar deras dans!. Fattar annars inte så jättemycker vad de sjunger, men jag gillar låten och videon ändå, hehe. 


Okej, nu måste jag gå, får se om jag bloggar något mer under dagen innan jag ska iväg  på den där festen, men jag kommer blogga efter det, vet bara inte om det blir imorgon eller idag....


                   Okej, ha det så bra så ses vi snart my friendoos! :P



                                  




Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards