Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Mathilda - 18 juni 2014 23:11

Helloo!

 

Kom hem nu för ett tag sen. Pappa skjutsade upp mig på stan och jag gick och provade lite kläder, samt köpte en ögonbrynnspenna. Sedan åkte vi iväg för att äta lite på Monza, sen hämtade vi mamma och åkte upp på stan igen.

Då köpte jag och pappa en söt kavaj, men jag kan inte visa den än eftersom vi ska byta den för att storleken var lite liten.

 

 

Här är iallafall en bild på ögonbrynspennan som jag köpte på HM.

 

 

 

 

Får se om den blir bra, men det tror jag! Okej, ska ta något litet att äta och sen sova. Imorgon ska jag packa för Stockholm på fredag! :3

 

Ha det så bra mina vänner!♥ Godnaatt

 

                                     

 

 

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards