Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda - 25 oktober 2013 23:50

Heej igen!


tänkte bara göra ett snabbt inlägg där jag visar en låt som jag fått på gärnan! Ni har säkert hört den förr, men den e såå grym! Kanske som jag, så känner ni kanske igen er själva lite i låten? Jag menar ''sitting down here, but you can't see me, kinda ivisible...'' Man har dagar då man känner sig lite osynlig och så väntar man på att någon ska märka en!



 


Ajah, lyssna på den iallafall för jag äälskar den! ♥ //Michue♥

Av Mathilda - 24 oktober 2013 21:33

Heejj alla!


idag har jag, Amy och våran kompis Arvid tittat på skräckfilm! vi såg ''the haunting in connecticut''. Den va sådär men den va lite läskig, haha, jag skrek två gånger iaf :'D



Här ser ni lite snacks som vi åt ;) Fast Amy gjorde en sallad till sig själv, hahaha!  


 Wohoo, nu är det fredag..hmh okej lite sent kanske, men det är höstlov!!! Yaayy   


Nu var det ett tag sen igen som jag bloggade, men jag har fullt upp om dagarna! jag har läxor, prov och annat som tar upp min tid! Men jag tänker fortsätta blogga! Nu tänkte jag lägga upp ett litet höstinlägg :)


 


Hehe, gjorde en lövhög och Cesar gillade den ;)


   


En grej jag gillar med hösten är att jag får ta på mig mina doc martens igen!   



 


Hehe, jag gjorde detta collage när det snöade för några dagar sen! :)) Haha ena dagen var det höst och nästa dag vinter! hur är vädret hos er?  Snart är det ju Halloween också! Älskar Halloween, men hade ingen som ville gå detta år, så kanske ska se skräckfilmer med Amy och Arvid igen :3  


Ha det så bra iallafall så ses vi! <3  //Michue♥




Av Mathilda - 12 oktober 2013 02:49

  Hejj alla vakna!


Jag vet att klockan är mycket och jag borde sova snart och det ska jag, men jag tänkte att nu har jag inte bloggat på ett tag, så jag måste göra det! Iaf. För en vecka sen så var jag och Amy till en galleria och tittade på Medina! De var jättebra! De gjorde verkligen våran dag den dagen! ;)




   


Hahaha! Omgg den känslan när han tittade in mot kameran och när jag tagit kortet log han mot mig ♥ Den andra killen vinkade till mig på scenen och gav mig och Amy varsin high five!  Det var också lite magdansöser och annat, men magdansöserna var inte lika graciösa som jag tänkt mig, men de var ganska bra, iallafall två av dom.


     



Sen så fick jag en ben and jerry-glass för några dagar sen! :D Helt ärligt så var det den första Ben and jerry som jag ätit! Jag veet, kalla mig psyko om ni vill, men det e sant!


 


Nomnom! ^_^  Men nu måste jag gå och lägga mig! Godnatt alla! //Michue♥


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards