Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Mathilda - 23 juni 2014 23:17

Heej igen!



Alltså nu känner jag att saker inte blir som jag tänkt mig....Jag försökte ladda upp bilderna på min dator genom att lägga upp dom på ett minne, men när jag skulle överföra dom från minnet till datorn så gick det inte sedan att få fram dom! Jag försökte också göra en cool nagellacks-målning, men resultatet såg ut som att en enhörning bajsat på mina naglar! x'D



Hahaha, ajah, vi får se om jag får fram bilderna eller inte! Och nu när jag kom o t'nka på enhörning så känner jag ett behov av att lägga upp en bild på en....



 



Sådär, det blir bra!   Nu ska jag titta på något avsnitt av Teen Wolf innan jag går o sover! Godnatt my friendoos!♥



                                          





Av Mathilda - 23 juni 2014 18:46

Hello!


You know what? Today i don't feel like doing anything.. I just wanna lay in my bed.... Haha, jaja det är en Bruno Mars-låt, men seriöst, jag har en lat dag idag! Har sovit lägne, ätit, kollat på tv, tog ut cesar som nu är ute i regnet.....oops...Haha, han har säkert gått under verandan så det e lugnt!


Sen har jag städat lite i köket! Har lixom inte gjort så mycket... Men ska inte deppa! Idag kommer den fjärde säsongen av Teen Wolf ut, jag är fortfarande inte klar med den tredje så idag ränkte jag se ifatt den och det blir perfekt eftersom det verkligen spöregnar!




Dagens Låt

 

Har lyssnat på denna låt några gånger idag och jag gillar den verkligen! låten heter Soldat och är med Albin och Kristin Amparo. Hmm... jah, hans efternamnvisas inte, men jaja! xD



Som sagt, låten är verkligen bra, men jag tycker att videon är lite sådär... Tänker att de hade kanske kunnat kommit på en video saom hörde lite mer till sången. 


Hehe, ajah, jag ska iallafall försöka ladda upp fler bilder från våran midsommar när jag har tid och tillgång till pappas dator. Men ni får ha en fortsatt bra dag/kväll så ses vi senare my friendoos!♥


                                 

                                               

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards