Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Mathilda - 4 juni 2014 21:22

Hello my friends!

 

Jag sa ju för typ två dagar sen att jag skulle göra en video där jag visar upp det jag köpte från Ullared, men det kommer ta lite tid... Jag tänkte göra videon igår, men då hade jag inte laddat kameran! -.-

 

 

Och sen hade jag inte tid med det längre utan var tvungen att plugga. Sedan gjorde jag en video idag, men jag blev inte nöjd med den, bl.a för att jag ser så sur ut! xD Vi får se om jag gör en ny imorn eller i helgen, men den ska ju redigeras och så också, så det kommer ta lite tid.

 

 

Sen så tänkte jag också berätta en grej! Jag tänkte börja göra en ''Veckans Låt''! Jag lägger då upp en låt från spotify/Youtube som jag tycker är bra och lägger upp en ny låt för varje vecka. Detta liknar ju lite ''Veckans Video'', men jag tänkte lägga ut mer roliga klipp, m.m som veckans video istället!

 

  Tror det blir bättre så! :p

 

 Så vi kör på första ''Veckans Låt'' idag! 

 

 

   

               Veckans Låt :p

 



Okej, veckans låt denna vecka heter ''Show me'' och är en Remix med Kid ink, Chris Brown, Trey Songz, J,2 Chainz. Orginallåten är nog bara med Chris och Kid Ink. Jag har ingen stor koll på vilka alla är förutom Chris Brown! xD Men det var en klasskompis som visade mig den här låten och jag ladda ner den på min spotify-lista. Tycker nog också att den här är bättre än orginallåten!

 

Älskar verkligen Chris Browns röst i denna sång! Jag är inget fan av honom, men han har en väldigt bra röst! Okej, det var allt för mig så länge. Imorgon kommer jag inte gå till skolan för att jag ska åka upp till Stockholm och titta på när min kusin tar studenten!   Ha det så bra s¨länge, så ses vi snart!

 

 

              //Michue♥

 

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards