Alla inlägg under september 2014

Av Mathilda - 20 september 2014 10:11

Hello!♥


Hoppas ni alla har en bra helg! Denhär helgen tänker jag plugga en del, men ändå försöka njuta och ta det lugnt. :)) Hoppas på att få se en bra film ikväll, för den vi såg igår var kass! Vi tittade ppå filmen "Shame" och nej, det blir tummen ner, haha!


Jag kom på att jag inte har visat bilderna från pridefestivalen som var i stan förra månaden! Åååh det var så kul!Först gick vi och åt på en indisk resturang. Sedan gick vi på stan och tittade på alla glada människor klädda i regnbågsfärger med olika skyltar, med olika budskap. Det är så kul att se folk sammarbeta för att hylla de som är gay,bisexuella, osv. Vi tittade också på "pridekonserten" där bland annat min favorit linus svenning och panetoz sjöng!♥



                 

                                      Äääälskar honom!! :*♥♥♥


                   

                                                               Såå mycket folk! :O


Bilder på Panetoz och tre drag queenz som var programledarna eller vad man ska säga.. xD


   

                                             I think he's looking at the camera! ^^

                 


Berr om ursäkt för lite suddiga bilder, men det e svårt att ta med videokameran... Dwet var en i bandet som inte var med och han fyllde dessutom år! Han var sjuk, men de andra firade honom med att överraska honom och sedan tog de fram en tårta här på scenen. :'))


     

                                     Dehär tre var helt galna, men roliga! xD


         Nu måste jag gå och göra lite nytta, men vi ses senare mina vänner! Ha det så braa!♥



Av Mathilda - 14 september 2014 12:44

Helloo again!


Jag har inte laddat upp dehär tidigare, men nu har äntligen videosarna till Anaconda och Bang Bang kommit! Eller ah det var ju ett tag sen de kom, men nu ska jag äntligen ladda upp dom på bloggen! Ääälskar Nicki minaj, hon är så cool och grym och en låt med henne, Ariana Grande och Jessie J var en genialisk ide'!



 Sååå grym låt! Här är också Nickis sjukt bra låt Anaconda, ni får tycka vad ni vill om videon, men det e ju trots allt Nicki minaj, så vad hade ni väntat er? xD



                                                          Vi ses senare! :*



                                                  


Av Mathilda - 13 september 2014 20:40

Hejj mina vänner!♥


Hoppas att ni alla har en riktigt bra söndag! Jag sitter här, lyssnar på musik och mår bra! :)) Älskar musik, det får mig att må så braa! Lyssnar på musik varje dag och skulle inte klara mig utan den! Här har ni några nya låtar som jag lyssnade på igår och idag!







Den här sista låten är två månader gammal, men den är ju ganska ny ändå! Älskar den by the way! Senare ska jag också lägga upp Dagens Låt! :)




      

                                                          

Av Mathilda - 11 september 2014 20:41

Heellooo my friendoos!


Nu var det längesen som jag gjorde ett inlägg! Skyller ännu en gång på skolan och alla läxor som vi har! Det är mycket som händer i skallen just nu, men jag tänker inte sluta blogga för det! Jag hade lite tid över nu innan middagen, så jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg. :3



Dagens Look

 

 

  

 

 

                                Linne: Vero Moda

 

                                Byxor: BikBok

 

                               Halsband: Ur&Penn 

 

Det kanske inte kommer bli lika många inlägg som i sommras, men jag tänker försöka göra så gott jag kan. Nu i åttan är det ju en del press, men tänker självklart blogga ändå! :) Nu ska jag äta, så vi ses senare my friendoos!♥

 



 

                                               

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards