Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda - 23 november 2013 00:02

Heejj alla!

Det e fredag, klockan e två minuter över tolv. Jag hade varit gladare om jag inte varit förkyld :( Har feber och e typ täppt och så blir det värre när jag försöker sova! Jag har inte gjort så mkt under dagen, har mest bara tittat på tv, hållt på med mobilenoch sovit lite.



Det blev lite bättre nu på kvällen för jag och familjen tittade på Idol och åt lasange! :) Jag har också tittat på lite roliga klipp för att muntra upp mig och har fastnat för klipp med folk som gör röster till sina djur! 




Här kommer några exempel ;)







hahahaha! De här är några av mina favoriter! :D Ha det så bra, måste mata Cesar nu! Hejdå! //Michue♥





Av Mathilda - 15 november 2013 23:45

Hahaha!


Nej, nej ta det lugnt, i'm not pregnant! Men min mage e så full så det känns som det typ, haha! Sorry att jag ännu en gång inte skrivit på länge, men skolan e typ ens liv på heltid! Idag hade vi matteprov och ja...skulle helst inte vilja prata om det för då går jag i ett deprimetions-tillstånd, men hahaha!, vi kan säga att det gick bra på första kappitlet, sen fastnade jag på en uppgift på andra kappitlet, som jag vet att jag kommer få fel på och efter den hann jag med den andra uppgiften i det andra kappitlet....



Well, well, skulle nog ändå inte bli läkare, hehe... Men jag försökte göra mitt bästa, men glömde att om man fastnar, så måste man fortsätta på de andra uppgifterna ändå!



Nog om det. Jag har varit med Amy hos kompis Arvid och tittade på filmen ''Obsessed'' med Beyoncé!    


Här är trailern :3



För att ta det kortfattat så handlar det om em skum blondin som försöker få en man som är både gift och har barn, att bli ihop med henne. Hon stalkar honom lixom... :D



Här kommer lite bilder på oss idag :3



 


Instagrambilden ;)



 


Omggg! Arvid har två katter, Bosse och Stickan. Bosse eller ''Bo-buster'' var mest socialast och detta är han! Gaaah så sööt! Han e en slags blandras och väger 9 kg! :D Fluffboll ♥


   


Puss, puss Bosse :*


Jag kommer skriver kanske mer imorn! Nu ska jag börja med att titta på glee! Haha! Ha det så braa :) //Michue♥


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards