Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Mathilda - 8 juni 2014 23:44

Heej igen!


Kollade på ett klipp från Daniel Amos som är en slags youtuber och gapskrattade! Asså fattar inte att jag kan skratta så mycket åt detta, men det är så sant! xD

 

Klicka på länken för att se videon ↓

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=184794255050944




Dagens låt

 

 

 


Dagens låt heter Nattdjur med ''Lilla sällskapet''. Grym låt, som är såhär klassiskt bra, alltså jag vet inte hur man ska förklara... Sånna här låtar blir typ alltid bra för att man har fixat med rösterna och ah..Haha, hard to explain, men bra låt iallafall!

 

Nu måste jag sova, skola imorn.. wääh, men vi har inte så lång dag imorn! :p

 

 

                         Godnight my friendoos! <3  

 

 

           //Michue<3

Av Mathilda - 8 juni 2014 20:06

Hejj alla!


Idag har jag haft en mycket bra söndag tillsammans med min syster.♥ Vanligtvis brukar jag hata söndagar och tycka att de är deppiga, men idag sken solen och allt var så fint!

 

Vi cyklade ner till en park, hade lite picknick, solade, lyssnade på musik och gick på slatline! När man går på en slatline har man en slags lina som man binder fast mellan två träd och går balansgång. Min syster är duktig på det och har tränat ett tag, men för mig var det lite svårare, hahaha!

 

 

     

 

                               Så atletisk av sig xD

 

     

 

Det finns också en damm i närheten med en massa blommor och änder som simmar runt, så jag tog lite foton på det också. :3

 

             

 

                                      Ankungar! ^_^

 

 

När vi varit i parken gick vi för att köpa glass. Jag köpte en bananasplit och min syster köpte nån slags jordgubbsglass. ♥

 

 

     

 

                                     Yummy! 

 

Kommer nog skriva lite senare, bara inte mitt i natten igen, haha! Ha det fint my friendoos!

 

//Michue♥

Av Mathilda - 8 juni 2014 00:27

Asså vad e detta!?


Hur kommer det sig att jag alltid bloggar så sent på natten nu när det är helg??? Har jag ett så intressant liv att jag inte ens kan blogga på dagen!? xD


Njae, men jag tror att det är för att jag gör så mycket på samma gång typ... Ena stunden dukar jag till middagen, andra är jag ute på tomten och springer efter Cesar! Det händer så mycket hela tiden, det är läxor ibland och det är familj, det är mobil, instagram..etc. Ahh, tar tid att skriva det här inlägget också för att jag håller på med mobilen...



Ajah, idag var jag med pappa på Djupadalsbadet som ligger i Kumla. Det är inte ett så jättestort badhus, men lite mysigt och lugnt och inte som alla andra badhus där det är så mycket skrik....Hahaha låter som en gammling, men jaja! :p

 

jo, jag tänkte också berätta att jag skrev fel om det där med ''Veckans Låt''. Egentligen menade jag '' Dagens låt''! Jag tänker från och med nu försöka varje dag som jag bloggar, lägga upp en ny låt. Eller ah en ny låt varje dag, men som ni kanske har hört.

 


     

            Dagens Låt

 

 



Jah, detta får bli min första ''Dagens låt'' dåe! :3 Låten heter Hello Kitty med Avril lavinge. I början tyckte jag inte att den här låten var så jättebra, men nu lyssnade jag på den en gång till och tycker faktiskt inte att den är så dålig! vad tycker ni? =)

 

Okej, klockan är snart ett och jag ska försöka läsa på några frågor till en fysik-grej vi har på måndag..Ska försöka att inte svimma av trötthet! ;)

 

Godnatt och ha det så bra my friendos, så ses vi!

 

                 //Michue

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards