Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Mathilda - 5 juni 2014 13:01

Heello alla!


Sitter med laptopen i bilen just nu påväg till Stockholm och min kusins studentfirande! :) Anledningen till varför jag har internet här är för att pappa hjälpte mig med en grej på mobilen så att jag kunde använda den som en router. Väldigt praktiskt! Kommer ha mycket användning för det, men idag var dagen som vi egentligen skulle ha lämnat in våra skol-datorer och jag visste inte förrän igår kväll att vi skulle iväg idag, så därför har jag inte lämnat in den....



av nån anledning så fick vi inte ha dom över sommarlovet, de skulle väl kollas och sånt. Jag har ju ingen egen laptop än, men får väl skaffa en snart... xD

 

 

Dagens Look 

 

 

 

 

 

Hehe, ursäkta om jag ser lite sur ut på den här bilden, men iallafall! Klänningen är från BikBok, halsbandet är från Ur & Penn och skorna är från en Outlett, minns inte vad den heter... 

 

 

 

Okej, det var allt för mig så länge, min dator har inte så mycket batteri kvar, så måste sluta nu.

 

Ha det så bra så länge! :*  

 

                  //Michue<3

   

 

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards