Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Mathilda - 2 juni 2014 23:00

Hej hej!


Igår kom vi hem efter en helg i Ullared! Jag köpte en del, så jag tänkte göra en video där jag visar vad jag har köpt istället för att lägga upp bilder på allting.


Ska snart gå o lägga mig, men visar lite snabba bilder först :))



           


                                Skorna som ''jag'' , (Mamma) köpte på Stadium!


 

                                      Detta var min frukost i söndags xD



 


           Till lunch åt jag detta på en resturang i närheten. Det är schnitzel, pommes och beasås! :p




                                            På vägen hem :)


           


                                                           Älskar solnedgången!♥


Okej, nu måste jag gå o sova, men vi ses snart, så har jag klippt ihop en video förhoppningsvis! Goodnaat!


 

                                         //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards