Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Mathilda - 19 juni 2014 22:40


Heej igen alla fina läsare!♥

Kom på att idag är det exakt ett år sedan som jag skrev ett inlägg på denna blogg!


 



Hahaha! Jag har haft kul med denna blogg och kommer fortsätta blogga på denna ett tag till, men vi får se om jag kanske hittar någon annan sida att blogga på eftersom jag vill så gärna ha fler läsare! men tack till alla er än en gång för alla fina kommentarer och besök på denna blogg!♥ Ni gör mig såå glad!♥



Okej, nu ska jag fortsätta packa. Har ätit lite jordgubbar med grädde tillsammans med familjen och nu ska jag bara få ner det sista. :3 Det kommer bli såå mysigt!


 


Godnatt my friendoos!♥ Ps. Vi får se om jag kan bloggavia mobilen imorn, men annars är jag tveksam på att jag kommer ha tillgång till en dator, men vi får se!



                                                 


Av Mathilda - 19 juni 2014 17:53


Hej igen!


Håller på att förbereda all packning och mat vi ska ha med oss, tillsammans med familjen. :3 Samtidigt så spelar jag min spotify-lista på tvn så att det blir roligare! Jag har kommit hem från stan och har hunnit byta kavajen, gått runt o provat  iaffärer och ätit lunch. 



 


 


Visar kavajen senare eller imorn. :p



Dagens Låt



Ni får tycka vad ni vill om låten, videon, osv., men jag tycker den här låten är rätt bra ändå haha! 

 


Kom på den nu för att den spelas precis nu på min Spotify. xD



Ses senare!♥  



                                            

 


Av Mathilda - 19 juni 2014 11:34

Hejsan Hejsan!


Jag har precis ätit lunch och ska snart byta om . Jag tänkte åka upp igen på stan ett tag medans pappa tränar, så får vi se vad jag hittar på, haha!


Någon av er kanske har märkt att jag har ändrat ''text-stilen'' nu, men det är för att jag inte kan bestämma mig om jag ska ha med fet stil eller inte! xD Svårt beslut, haha, nejmen jag vet inte, kan testa meddenhär stilen ett tag så får vi se. :p Vad ska ni göra idag då?




 

Jag vet iaf att jag ska upp på stan, strosa lite och sedan ska jag väl ta ut Cesar och packa tills imorn. :3 Jo just det! Jag kom på att jag bara skulle tacka för dom fina kommentarerna som jag har fått den senaste tiden och för att fler personer besöker min blogg! blir jätteglad av det, tack, tack, taack! ♥



Okej, ha det så bra så länge my friendoos så ses vi snart! 



                                                 



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards