Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Mathilda - 9 juni 2014 19:43

Holaa my friendoos! <3



Hoppas att ni alla har haft en bra måndag idag! Det har iallafall jag! har träffat mina kompisar och fått legat i solen ett tag och bara tagit det lugnt. :p Jag har också gjort lite videos som jag ska klippa ihop till ett enda klipp där jag visar upp mina grejer från Ullared! Ska bara redigera lite först och sen kommer det väl ta ett tag innan videon laddas upp, men den är på gång!

 

 



Dagens Look

 

 

     

 


Hehehe, asså jag försökte ta en helfigursbild på min look idag, men det gick inte så bra och sen bytte jag kläder...Haha!

 

Men jag har iallafall på mig en rosett från glitter och min byxdress från bikbok, samt ett par vanliga svarta leggins. :p

 

 

 

Dagens Låt ♥

 

 



(Krossa alla fönster) med Maskinen är en låt som jag har fått en crush på! Hahaha! Bara älskar refrängen, texten och allt! Som ni kanske kan förstå handlar den om skithögar till män som sviker sina flickvänner. Jag läste också att videon till denna låt tog bort på Youtube för att det visade ett kompisgäng som typ skulle likna kungen och folk från det kungliga hovet som går på strippklubbar och sånt... Däremot handlar inte låten om kungen utan om sånna här svin över huvudtaget som sviker.

 

Ajah, hur det än är så tycker jag att låten är sjuukt bra!

 

 

Nu får ni ha det så bra my friendoos! Jag ska snart packa ihop lite grejer till min ''dräkt'' för Sunedagen imorn och så ska ni få se resultatet sen! Jo! En lite, liten sak bara. Minns ni när jag la upp den där låten ''V amos a la playa''? jag tror jag vet nu vem som faktiskt var den första som sjöng denna låt... Det är faktiskt en grupp som heter Miranda! Jag venne om jag sagt detta förut, men nu vet ni det. xD Sa nåt annat förut så tänkte bara rätta mig lite...ajaah!


Adios!<3          

 

                                 //Michue

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards