Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Mathilda - 11 juni 2014 07:20

Mornis alla!


Tyvärr så måste jag berätta att jag inte kan ladda upp videon för att den tar för stort plats. >.<  Åååh så irriterande! Jag vill inte heller lägga upp den på mitt Youtube-konto. Vet inte vad jag ska göra...Vi får se om jag kan komma på ett annat sätt, men just nu funkar det inte. :/



Ajah, iallafall så kom jag på att jag aldrig la upp en Dagens låt idag så jag gör det nu! 



Dagens Låt

 

 


Jag vet att jag har lagt upp denna låt förut, men jag tänkte att jag skulle visa er Nickis nya video med denna låt som släpptes för två dagar sen. :p Tycker att videon är ganska bra, men förstår inte riktigt allt med alla kaniner överallt...Haha, om det är någon av er som fattar så får ni väl kommentera och säga vad som menas med det.

 

imorgon har jag skolavslutning, yaay!    Och idag börjar vi 9 istället för 08.10 ^^ Idag ska vi iväg till en park och typ spela brännboll eller nåt. Får se hur vädret blir, tror att det ska regna...

 

Ajah, ni får ha det så bra my friendoos så ses vi!

 

           

            //Michue

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards