Alla inlägg under augusti 2015

Av Mathilda - 21 augusti 2015 18:59

Heej igen mina vänner!


Jag sa ju i mitt sista inlägg inna jag åkte till New York att jag skulle hålla mig uppdaterad, men tyvärr hade vi sådan brist på internet att jag inte hade tid att lägga upp ett inlägg. De få gångerna vi hade wifi var om vi hamnade på Starbucks eller något sånt ställe och då fick man fullt upp med att svara på meddelanden och annat. Så jag ber om ursäkt för att jag hållt bloggen uppdaterad och tänker skärpa mig nu! 


 

                                                                            (Bilden är inte från idag)

        Dock får ni ha lite tålamod nu tills alla mina bilder laddats upp och jag vänt på dem, osv. Ses snart!♥


Av Mathilda - 3 augusti 2015 19:49

Helluw my friendoos!


Åååh är såå taggad! Snart åker vi till efterlängtade New York, drömmarnas stad! Jag har i princip packat allt och fixat i ordning, målat naglarna osv. 

 

                                                       Älskar denhär färgen! 

Jag klarade mig på att packa det mesta av mina saker i en bagageväska, vilket jag är väldigt stålt över haha! Vi tar med några tomma väskor för att vara förberedda på att shoppa upp alla affärer i NY.    Vårt hotell ligger i Manhattan, vi kommer gå en del och kanske åka tunnelbana ibland och lite buss. Vi ska alltså vara borta i åtta dagar och kommer åka ca fem på morgonen. det betyder att vi måste vakna fyra på morgonen, vilket i sin tur leder till att vi snart måste gå och lägga oss! 

 

Så detta blev då i stort sätt min middag...hahaha! Alltså vi kunde inte köpa mer än vad vi hade i frysen, för vi måste äta upp det vi har innan vi åker. Är hungrig igen, så får äta mer snart innan jag gå och lägger mig. har också lämnat mina älskade Cesse hos Amy med bur och allt då hans dåvarande kaninvakt tyvärr har gått bort. Kommer självklart sakna honom under resan, men vet att han kommer ha det bra hos amy. :))


   

                                      Bild från min snapchat haha, leker tumblr igen :')


 

              Dagens Låt 


Vad kan väl passa bättre än denna låt när man snart ska till New York? Åååh är så spännad, jag lovar jag kommer knappt kunna sova i natt, hahaha! Ajah nu måste jag säga bye bye, nästa inlägg kommer nog att skrivas från min mobil efetrsom vi inte kommer ta med några datorer (har inte heller någon egen laptop) och det kommer antingen vara på Arlanda, Berlin eller New York. Så nu måste jag alltså äta och sova ut. ha det så bra mina vänner, så ses vi snart igen!♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards