Alla inlägg under februari 2016

Av Mathilda - 11 februari 2016 10:18

Hej mina vänner!


Ursäkta för dålig uppdatering, men jag passar på att skriva ett inlägg nu när jag är hemma och sjuk. Jag hoppas att ni alla har det bra och att iallafall ni är friska och krya. :)  jag planerar att spendera den här dagen med att plugga, vila och kanske titta på någon serie. Självklart kommer jag hälla i mig en del te också hahaha!


 

Dock var detta te inte det bästa, ugh hatar när ens te inte är gott! Hahaha, därför har jag bett pappa köpa blåbärste som är det godaste te jag vet, alltså om ni aldrig druckit blåbärste så måste ni göra det! Det finns att köpa i vanliga mataffärer, det är sååå gott!


Veckans Låt

 


Som många redan vet så har ju Zayn Malik lämnat One Direction för att sedan köra på en solokarriär och denna låt släpptes sedan i januari. Det käns ju annorlunda att höra bara Zayn, dock var han min favorit i bandet och jag tycker att han har en skön röst! Jag tycker att han gör den här låten "pillowtalk" bra och hans röst låter lite äldre nu, men fortfarande bra! Vad tycker ni andra?


Nu ska jag sätta igång med pluggandet, ha en fortsatt fin dag!♥ Ps. Glöm inte att följa mig på Instagram och Periscope! Instagram: mathildamichue

                 Periscope: michue


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards