Alla inlägg under april 2016

Av Mathilda - 1 april 2016 22:03

Hej mina vänner!


Nu var det sådär längesen som jag bloggade och jag har mina kompisar som tjatar på mig att jag måste göra ett inlägg och att jag inte har bloggat på länge, så nu tänker jag för en gång skulle göra det. Vill börja med att be så mycket om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering, men jag har fortfarande svårt att fördela tiden med bloggen, skolan och resten av livet. Trots det älskar jag fortfarande att blogga och vill fortsätta med det. Någon dag hoppas jag också kunna fixa ".se" till bloggadressen.


Om jag ska börja summera det senaste som har hänt så kan jag börja med att berätta att min lilla Cesar tyvärr inte finns kvar hos mig längre. :( Han sprang bort den dagen då jag just hade kommit hem efter en pilgrimsresa med kyrkan till England och har inte kommit tillbaka. Jag har låtit honom springa fritt i trädgården då hans koppel fastnade under verandan när han gick under där en gång. Sen dess började han bli intresserad av att utforska världen på större avstånd och sprang till grannen och gärdet flera gånger. Jag hade tänkt köpa ett nytt koppel, men det hade inte blivit av och när jag var i England letade jag efter det, men hittade inget. Dagen efter att jag hade kommit hem hittade vi inte Cesar någonstans och han har inte synts till på flera dagar, så vi har börjat inse att han måste vara borta. Jag vill vara ärlig och säga att fast jag brydde mig om Cesar och älskade honom som en familjemedlem så var jag slarvig med att ta hand om honom även fast han fick komma ut och fick mat varje dag. Det krävs mer än så för att ta hand om en kanin och efter ett tag kände jag att jag hade så mycket annat som kom emellan, trots att han var min bästa vän.


 

                             Jag saknar och älskar min Cessan och hoppas att han trots allt levde sju bra år.♥


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards