Alla inlägg under november 2014

Av Mathilda - 2 november 2014 12:47

Hejj påer my friendoos!


Hoppas att ni alla har haft ett bra höstlov och en bra Halloween, om ni firade det! Det har iallafall jag gjort tillsammans med Amy! I fredags gick vi på en jätterolig fest i stan, (en halloweenfest som ännu en gång lightsonevent  ordnat.) Vi var med en till kompis och hennes kusin. Det var grymt kul, vi dansade med flera andra, snackade lite med dom, och var med i tävlingen för bästa kostym, tyvärr vann vi inte, haha, man kunde vinna en Ipad!


Här kommer bilder på mig och Amy från festen. Tog  tyvärr inga bilder på själva festen då jag inte hade några fickor att lägga mobilen i,jag fick istället lägga in den tillsammans med väskan o jackan i garderoben. Ber om ursäkt i förväg för dålig kvalité på bilderna, försökta redigera dom så bra jag kunde...




  

  

Jag va "Half skull Half glamour" och Amy var vanlig, men hade fixat färgade linser och sår i ansiktet som ser väldigt verkligt ut. ;)

  

 

 


                                                             Klänning: HM

                                                     Leggings: Hittat på Tradera ;)

 


Tjejen som vann tävlingen var utklädd till rödluvan, men om det hade varit en tävling för bästa halloween-sminkning så hade Amy säkert vunnit! xD


Igår var vi ute till kyrkogården och tände ljus bland annat vid min mormors grav. Älskar att gå till kyrkogården vid alla helgon och se alla ljus! Visar bilder senare, men nu måste jag sätta igång och städa mitt rum, ha det bra allihop!


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards