Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Mathilda - 17 juni 2014 20:58

Halloi!

 

Igår var jag med om något dramatiskt...typ... Jag började störtblöda näsblod!!! Det pågick i typ flera timmar och jag fick lägga mig på badrsummsgolvet och ha en isklabb över näsan. :'(

 

 

när jag legat där en lång stund så gick jag upp, men fortsatte att blöda. Då ringde pappa vårdcentralen och de sa att vi får åka in till akuten!! Jag blev rädd och orolig att det skulle vara något farligt.

 

Innan vi åkte åt jag lunch med en papperstuss i näsan och sedan slutade det att rinna. Då struntade vi i att åka till akuten och åkte upp på stan och Marieberg för att shoppa lite. Sedan har det inte hänt något speciellt, men det var jättejobbigt och fick en hel del blod i munnen och halsen....   

Men anledningen til ldetta är nog antingen för att jag är förkyld eller för att jag sovit för lite. 

 

 

Ajah, är ialafall glad över att det slutade och att vi hittade lite nya kläder! :3 Bland annat så köpte vi en klänning som jag ska ha på midsommar! 

 

 

Dagens Look

 

 

Denna söndag är jag lite bekvämare klädd med min tröja från BikBok och mina byxor från HM. ♥

 

 

 

 

Senare idag ska jag kanske åka upp på stan igen ett tag, medans pappa gör några ärenden, men vi får se om jag har pengar till det. ;)

 

Ha det bra så länge my friendoos så ses vi senare!

 

 

            //Michue♥

 

 

Av Mathilda - 17 juni 2014 10:51

Hej igen!



Vet ni vad gifs är? Några av er kanske vet, men det är bilder som folk har gjort och som kan röra sig! Jag gillar sånnahär söta gif-bilder som är lite mangainsperade!

 

 

Haha, blir så glad när jag ser dom! Här är några som jag har gjort på denna sida: http://picasion.com/



 



 


 



Hoppas att de funkar n...e inte säker..  


Sedan hittade jag dehär två på Google:

 

 

 

Haha, okejj nu måste jag gå och byta om, men vi ses snart my friendoos!

 

 

//Michue♥ 

 

 

 


Av Mathilda - 17 juni 2014 09:28

 

Hoppas att ni alla mår bra denna tisdag! :3 Har preci ätit lite frukost och tänkte snart se ett eller två avsnitt av Teen Wolf. Idag ska vi fortsätta städa huset, men jag hoppas att jag får lite vila också. ;)

 

 

 

Dagens Låt



Hörde denhär sköna låten i morse när jag låg och sov och jag fattade direkt att det var Maroon 5. Tycker de är ett bra band och jag äälskar sångaren Adam Levine! Låten heter ''maps'' och jag har faktiskt hört denhär låten tidigare, men jag visste inte att det var den. Det är iallafall Maroons 5's nya låt och denna video släpptes igår. Eller jah... Video och video, men ni fattar!   

 

 



                                Älskar hans röst! ♥♥♥ 

 

Okej, nu ska jag som sagt titta lite på Teen Wolf, men vi ses senare!

 

 


                   //Michue



 

 

 

 


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards