Alla inlägg under januari 2018

Av Mathilda - 2 januari 2018 23:53

God fortsättning på er mina vänner!


Nu var det sådär längesen jag la upp något på bloggen och ännu en gång sådär sent på kvällen som jag väljer att skriva ett inlägg. Jag tänkte bara uppdatera lite kort om vad som hänt den senaste tiden. Jag har fortfarande jullov och imorgon ska jag och mamma flytta in till mammas jobbarkompis lägenhet under några dagar för att vakta hennes katter. Åååh det ska bli så mysigt och katterna är jättefina!


Hursomhelst, i år valde vi att fira jul hemma, då vi de senaste åren har firat hos mina kusiner i Dalarna. I och med att min fabrors fru fyllde femtio och skulle ha lite "öppet hus" på juldagen hos dem, hade vi tänkt att boka hotell istället för att sova över hos dem, men det hotellet vi tänkte boka på hade inga lediga rum. Så vi blev kvar hemma och firade jul med min ena syster, men det var väldigt mysigt ändå. Vi lagade mycket god mat och hade julklappsöppning. Trots allt ska vi åka upp den 6: till Dalarna och fira min fabrors fru, så det kommer bli väldigt kul! 


I år var det jag som fick pynta julgranen, men pappa följde med mig för att leta och hugga ner den. Hur tycker ni att den blev?


     


Jag tog seriöst alla julgranskulor vi hade och hängde på granen, men ganska fint vart det!  


     

       

     

Julmat i all ära, men jag nöjer nog med att äta det bara på julen och påsken, haha!


Ska även försöka hinna med att lägga upp bilder även från nyår, men nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp och packa det sista till imorgon. God natt på er <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards