Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Mathilda - 7 juni 2014 00:52

Hejsan Hejsan!


Hann inte skriva mer igår för att vi kom hem väldigt sent och jag stannade uppe länge för att kolla vad jag skulle vara på Sunedagen och jag tror jag har kommit på nåt! ^^ Men iallafall, tänkte lägga upp lite bilder från min kusins studentfirande, men det blev mest hundbilder...Hahaha!



         

                                            Mina fina kusin :3



 


Sen så var det ju nationaldagen ''igår'', (får säga igår nu eftersom klockan är tjugo i tre på natten), vi cyklade till gammla stan (Wadköping) och åkte räk-båt. :3 Det var väldigt myisigt att äta där medans man lyssnade på en kille som spelade gittarr och sjöng.


Båda mina systrar var med nu, plus min ena systers pojkvän. Det känns så roligt att typ hela familjen är samlad och igår var min släkt på mammas sida samlad! Vi träffas ju inte så ofta eftersom vi bor i olika städer och har kanske inte så jättestarka band till varandra, men det är kul när man väl får träffa dom igen.

 

 

Bilder från båten :p

 

            

                        Är inte så mycket för räkor, så jag fick en liten special. ;)

 

              

Okej, nu är klockan sådär mycket igen och jag måste sova! Godnatt my friendoos!♥

 

 

                      //Michue

 

 


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards