Alla inlägg under mars 2017

Av Mathilda - 3 mars 2017 07:50

God morgon på er!

Idag fyller jag så mycket som sjutton år! Jag vaknade i morse av mitt alarm halv sex och valde att gå upp även fast jag hörde att mina föräldrar var i köket och jag visste att de hade tänkt komma upp och sjunga för mig.

Jag ville hinna göra mig i ordning och därför gick jag upp ändå. Så när mamma och pappa kom in i mitt rum med en frukostbricka, stod jag i spegeln och målade på min mascara haha! De frågade varför jag inte låg och sov och jag svarade "För att jag går på gymnasiet nu", :'). Jag börjar nämligen kvart över åtta och ville hinna göra mig i ordning innan det var dags att bege sig till busshållsplatsen.

I skrivande stund sitter jag på bussen påväg till min första lektion som är kör. Efter skolan ska jag och Amy gå lite på stan, sedan ska vi äta middag på Pinchos med mina föräldrar och senare ska vi gå på bio och se Fifty shades darker. Är så taggad!

Nu får ni ha en fortsatt skön fredag så hörs vi snart! <3

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards