Alla inlägg under december 2013

Av Mathilda - 27 december 2013 16:05

Heeej alla läsare!



Yeees idag är det fredag och jag verkligen ääälskar fredagar! Just nu sitter jag inlindad i en filt för att det är jättekallt i vårt hus just nu! Jag tänkte påminna er igen om att skicka in länken på era bloggar så att jag kan rösta fram veckans blogg nästa vecka! Sedan kommer jag sätta betyg på den valda bloggen som får högst fem ''  ''. :)) Så glöm inte att kommentera och skicka länken till eran blogg! Sen nu såhär till fredag tänkte jag lägga upp lite bra musik för att få in stämningen lite!   


Så här har ni en låt som jag hittade på Spotify idag, av ett band som heter Domitto!




Videon på den här låten publicerades den 24 oktober, men jag har inte hört den här låten förrän idag! Efter typ första tonen som kom tyckte jag att låten va grym!   


Sen vill jag också berätta att jag fick veta vad den där låten hette som jag letat efter så länge! Det var en tjej som kommenterade och sa att den heter (Luckiest girl)! Så tack för det, för den har jag letat efter länge! :))



Ha en fortsatt bra fredagskväll så ses vi snart mina vänner!      //Michue♥

Av Mathilda - 26 december 2013 19:39

Heeej igen alla!


Först ska jag säga att idag kom jag på att jag inte haft (Veckans Blogg) på länge! Så jag tänkte nu att ni som vill får kommentera och tipsa om era bloggar, så ska jag kolla upp dom och låte ut veckans blogg!:D 



Sen har jag ju inte heller haft (Veckans video) på länge, så jag tänkte lägga upp en nu! Och ett Little monster som jag e, så tänkte jag lägg upp en av Lady Gagas nya superbra låtar!





Så här kommer en av mina favoriter ''Do what you want with my body''!  




Hoppas att ni gillar den! Jag älskaar den!


Sen tänkte jag också fråga er läser om en sak! Jo jag har gått runt och sjungt lite på en låt som jag inte vet vad den heter! Jag har hört den i introt av (portkod), men hittar den inte på youtube! Men jag vet att typ refrängen går (Tell me something i don't know, tell me something i can't buy. Tell me something before i die.) Så det skulle vara jättesnällt om ni kunde skriva en kommentar på vad låten heter!


Tack på förhand iallafall så ses vi snart och glöm inte heller att tipsa om era bloggar! Hejdåå!


 // Michue♥



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards