Alla inlägg under mars 2015

Av Mathilda - 23 mars 2015 19:31

Heey alla fina!


Hoppas ni alla har det bra såhär i början på en ny vecka. Har precis tagit en paus från över en timmes  pluggande på so-provet som jag har imorgon. Tänkte passa på att lägga upp ett litet inlägg under tiden jag väntar på middag. ^_^


Jag har haft det lite struligt nu den senaste tiden...Har inte riktigt kommit överrens med mina föräldrar och det har blivit en del bråk. Men trots allt gräl så har det lugnat sig lite nu och även om sånna här saker händer så älskar jag alltid dom. De vill bara mitt eget bästa och trots att jag inte alltid kan eller vill förstå det så försöker jag att respekter dom.


 

                                                 (Bilden är inte från idag)

Jag har ändå som sagt lite jobbigt just nu, många saker som snurrar runt i huvudet. Det är skola, familj, vänner och annat, ja de vanliga kan man tycka, men det är en sak som vägt mest av allt, jag vill tyvärr inte dela med mig av det, det äringet jätteallvarligt, men ändå något som kommer upp i mitt huvud dagligen....Jag vill inte göra detta inlägg för dystert, vill bara dela med mig lite av mina tankar så att ni inte tror att mitt liv är en dans på rosor eller något sånt, livet har sina motgångar, men rullar på ändå.


         Här kommer en skön låt från en svensk grupp som får mig på bra humör! :)



Aaah love it!♥ Okej nu måste jag kila iväg och äta, men ha en fortsatt fin kväll my friendoos så hörs vi snart!

Av Mathilda - 15 mars 2015 13:38

Go' kväll fina läsare!♥


Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag nu, har haft en del att göra med skolan och nu när jag för ett tag sen har haft prao. Har också tänkt att jag skulle blogga tidigare än just idag, men b.la så har internet strulat här hemma  .... Märkte nu att den ända fungerade datorn just nu var mammas, så jag fick låna den.^_^


Jag har alltså praoat på en hårsalong som heter Hår & Nagelbandet. Där fick jag städa och diska en hel del, men också platta håret på min handledare och en annan praoelev, samt schamponera. Det var kul att vara där, lite segt ibland eftersom de hade en dålig månad, så det kom inte så jättemånga kunder, men det gick bra ändå. :)



 

Hoppas ni mår bra allihopa! Hur har ni det med skolan/jobbet just nu? Själv så har jag en hel del prov som ska göras, hade ett kemiprov i onsdags som gick lite sisådär, men vi får se på resultatet sen. Tänkte spendera det jag har kvar av helgen med att b.la plugga till historia-prov och matte. Hoppas verkligen det går vägen, hahaha!


Men jag tänkte iallafall dra iväg detta inlägg så att jag iallafall kunde göra Amy på bra humör, som har tjatat dagligen på mig, hahaha! Hoppas ni också uppskattar detta inlägg och att ni blivit lite uppdaterade. Ska försöka bättra mig på att bli mer uppdaterad, vill bara att ni ska veta att jag absolut inte har slutat med bloggandet. <3


Nu får ni har det så bra mina vänner, ska kanske återgå till pluggandet nu. Ha en fortsatt fin kväll!


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards