Alla inlägg under juli 2016

Av Mathilda - 9 juli 2016 18:41

Hejsan mina vänner!


Nu blir det iallafall inteett såntdär sent inlägg som den senaste tiden, vilket känns bra, haha! Idag har jag bara varit hemma och tagit vara på den varma solen ute på altanen och sedan hjälpte jag mamma med lunchen. Idag blev det en jättegod trditionell turkisk rätt osm kallas Menemen. Förutom ägg är den helt vegetarisk, samt att det är en god och kryddstark rätt. 


 


Blir typ hungrig igen bara av att titta på bilden, hahaha! Jag ska snart börja planera min backning till Kroatien, för jag vill vara i god tid och inte stressa. Jag är såå taggad på detta, jag längtar verkligen! Bilderna på toppen och bomberjackan osm jag köpte för ett tag sen ska jag snart lägga upp, men jag har fortfarande några bilder kvar att redigera, så ni får vänta liite till. Nu ska jag ta en pw med mamma innan solen går ner och sedan ska jag fortsätta redigeringen.


Ha en fortsatt fin kväll my friendoos!♥


Av Mathilda - 9 juli 2016 02:01

Go'kväll friendoos!


Nu skriver jag sådär sent igen, haha jag gör väl så mycket på dagen så att jag inte hinner skriva förän på natten typ. Under dagen har jag varit i princip hela dagen med mina vänner på stan. vi har varit på La Baguette och ätit cesarsallader, druckit blåbärs-smoothies på Josbar och gått runt i affärer. Jag köpte inte så mycket, bara lite underkläder som kan vara bra att ha till resan. Bilderna nedan är några jag tagit via Snapchat. :)


   


Dagens Look (Gårdagens eftersom det är en ny dag nu)

 

 

 

Topp: BikBok Kjol: Cubus

 

skriver mer när det blivit dag igen, eller kanske natt, man vet aldrig hahaha god natt på er♥



Av Mathilda - 8 juli 2016 01:04

Hej allihopa!


Jag vet att klockan är mycket och att egentligen borde sova, men jag vill bara säga att jag har bilder på jackorna och toppen som jag skulle visa er, men pappa tog så himla många bilder, så jag måste rensa de först och sedan redigera dem. Jag har försökt att göra det förut, men av någon anledning kan jag inte spara de foton som jag redigerar på min laptop. Jag tömde dessutom bilderna från kameran till laptopen. Nu måste jag rensa och sedan överföra de bilder som jag ska använda till min andra dator, så att jag kan redigera dem. När jag väl är klar med det ska jag lägga upp bilderna, but stay tuned, de kommer!♥


 

Av Mathilda - 3 juli 2016 22:59

Hej hej!


Idag var det tänkt att vi skulle städa, men det blev inte så mycket innan jag och mamma bestämde oss för att åka till marieberg och shoppa lite saker, då mamma kommer ha en del jobb nästa vecka och snart åker vi till Kroatien! Åååh vad jag längtar. I tio dagar kommer vi vara borta och vi ska åka dit den 13:e juli. Vi ska åka till Promajna som ligger söder om  Baska Voda som är en turistby, vilket betyder nära till shopping!:))


 


Såhär ser det ut. Vi har hyrt en lägenhet som vi ska bo i, men kan tyvärr inte visa några bilder på den för att jag tror att den kan ha blivit sålde så den går inte att få fram på hemsidan där vi hyrde den. Detta betyder inte att vi inte kommer att kunna bo här under semesterna pga att lägenheten har blivit såld. :)


Men som sagt så var jag och mamma en sväng på marieberg igår och då köpte vi b.la lite skor, bikinisar och en bomberjacka till mig som jag behövt länge nu. Det känns verkligen skönt att få det gjort och tackar mamma för att hon finns med och hjälper mig med allt. <3  Här får ni bild på skorna, jackan skickar jag bild på imorgon och bikinisarna får ni se när jag ska använda dem.


        

                       Dessa blir perfekta sommarskor och de grå kan jag ha även på hösten. :)





Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards