Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Mathilda - 25 juni 2014 22:33

Heej alla!


Idag hände något mycket roligt! Min pappa fick ett nytt jobb! :D Han ska vara nån slags chef som tar hand om fritidsplatser som badhus och fritidsgårdar! Detta firade vi tillsammans med min morbror och hans fru och vi åt smörgåstårta och jordgubbar med grädde.   



     



 En sista grej! På fredag tänker jag lägga upp Veckans Blogg så komigen nu o länka era bloggar så kanske jag tar upp just eran blogg. Däremot vet jag en blogg som jag skulle vilja lägga upp, så komigen nu o länka era bloggar innan jag bestämmer mig för att välja denna!

 

Ha det så bra nu my friendoos och glöm inte att länka era bloggar! ;)

 

 

 

                             

 

 

Av Mathilda - 25 juni 2014 14:53

Heej my friendoos!


Har nyss fått i mig lite frukost som bestod av en smarrig hallon-smoothie! 



 


   



Receptet kommer ifrån Julia-tidningen. :)) Jag valde att skippa bananer för att jag inte tyckte att det var så gott sist jag drack en smoothie och istället för Yoggi, så tog jag turkisk yogurt (Jag hade ingen plus att det är lite nyttigare :p). För att få till en lite sötare smak så använde jag honung, jag vet inte om det hjälpte så mycket, men det blev gott iallafall! 


Nu hade inte jag det, men ett tips är att helst ha is i så att det blir kallare. Det står där, men jag tycker nästan att man måste ha det, hahaha. :3 Nu ska jag byta om och försöka ta tag i det som är kvar av dagen, sov så länge så jag har inte gjort så mycket än.


Ses sen!<3  



                                             



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards