Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Mathilda - 12 juni 2014 22:21

Heii igen!

 

 

Jag kom på att jag kunde skriva en lista på vad jag vill göra i sommar så att jag inte missar nånting och att ni kanske kan få lite tips på vad ni kan göra. :)

 

 

 

Here you go!:

 

1. Va med Amy (Ofcourse)

 

2. Shoppa♥

 

3. Måla naglarna i olika färger och mönster (Hehe i like it!)

 

4. Hitta nya bra låtar

 

5. Bada!!♥

 

6. Ta kontakt med kompisar som jag inte e med så ofta

 

7. Se klart serier som jag håller på med ex. PLL och Teen Wolf!

 

8. Åka någonstans! (Behöver inte va utomlands utan kanske i nån annan stad)

 

9. Sova länge!! (ooohh yes!)

 

10. Läsa! (Älskar att läsa böcker o modetidningar)

 

11. Träna! (nån gång måste jag iallafall komma ut o springa)

 

12. Göra fler än ett/två inlägg per dag! 

 

13. Förbättra mina färdigheter på ex. sminkning! (Är ingen makeupartist om vi säger så...)

 

14. Vara mer med Cesar (Han är annars ute ganska mycket själv...)

 

15. Träffa någon ny! (Svårt känns det som, men det skulle va jättekul!)

 

16. Spela mitt nya sims-spel! (tihihi läängtar)

 

17. Göra något som jag velat länge. (Tänker inte säga än vad det e xP )

 

18. Hitta en ny blogg att läsa. (Läser en del, men vill hitta fler)

 

19. Se en kändis! (Haha, det hade inte vart fel om jag fick se Robin Stjernberg eller nåt...♥)

 

20. Äta en massa glass!

 

Så detta var några grejer, hoppas någon av er blev lite inspererad. :p

 

 

 

Dagens Låt

 

Dagens låt blir Robin Stjernbergs nya låt ''Body Language'' som släpptes igår!<3

 

 


Får lite ''Kim Cesarion-känsla'' över denna låt, men den e braa och jag längtar verkligen tills videon släpps, som Robin ska spela in i Los Angeles!♥

 

Nu måste jag gå ut och leta upp Cesar, men ni får ha det bra mina vänner och en glad sommar på er! ♥

 

 

 

             //Michue♥

 

 


Av Mathilda - 12 juni 2014 18:05

Heej alla!


Nu har jag äntligen haft min skolavslutning och har nu sommarlov! yaaay! :3 Jag var i skolan i ungefär två timmar för att vi skulle samlas i en aula, sjunga lite gemensamt, m.m och få våra betyg.

 

 

Är sååå skönt att vara ledig från allt jobb och slit nu!♥

 

 

 

     

 

klänning: HM


Halsband: Ur & Penn

 

Väska: Mango ( Gran canaria)

 

 

 

Jag och Amy! Hahaha♥

 

 

 

   

     

 

Efter att vi varit i skolan åkte jag tillsammans med pappa till Wadköping och väntade vid en brygga på mamma. Sedan åt vi tillsammans med henne. :))

 

 

 

Ska ta och gå ut till cesse, men vi ses senare my friendoos! Ha en riktigt bra sommar nu! :*

 

 

 

              //Michue

 

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards