Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Mathilda - 24 juni 2014 22:32

Hejj igen!


Jag kom på att nu var det ett tag sen som jag hade ''Veckas Blogg''! Så ni som vill, länka era bloggar om ni vill att de ska synas som ''Veckans Blogg'' och om ni vill att jag betygsätter den.



För er som inte vet så betygsätter jag bloggen med dessa:    Fem stycken sånnahär smileysar ger då full pott! :p Så komigen nu och länka era bloggar, jag lovar att kolla in alla!



Dagens Låt

 

 


Det kanske är lite sent att lägga upp Dagens låt, men jag gör det iallafall! ;) Här har ni en riktigt skön låt som jag har hört tidigare från en ''speciell film'' och som jag hörde spelas på New Yorker för någon vecka sen! xD

 

 



Kan ni komma på vilken film jag menar? ;) Låten heter iallafall Love is Wicked med Brick & Lace. Det är väl ingen jätteny låt direkt, men jag gillar den! Nu måste jag sova, men vi hörs imorn my friendoos!<3



                                        

                                            

 

Av Mathilda - 24 juni 2014 19:02

Hejsan Hejsan!


Jag sitter just nu med en ansiktsmask på mig som känns väldigt stel...haha! Ska snart tvätta bort den, hjälpa till lite med maten och sedan ska jag fortsätta se fatt min älskade Teen Wolf! Jag är nästan klar känner jag! På tredje säsongen det vill säga! ;)



 


Hahaha! Jag ljusade upp bilden lite och så, men orginalet är inte så mycket vackrare. ;) Hoppas bara på att detta funkar nu och att jag har gjort rätt! :p


 


Denna ansiktsmask är genomskinlig och ganska tunn med typ spår av granatbitar i sig tror jag.... Haha! :3


Okej, nu måste jag gå och få bort den här grejen, men vi ses senare my friendoos!♥




         

                                    

Av Mathilda - 24 juni 2014 07:02


God morgon my friendoos!



Jag gick upp ungefär fem i halv fyra på morgonen, tittade på MTV åt en snabb frukost och sedan bestämde jag mig för att ta en liten morgon promenad! Haha, så tjugo i sex på morgonen gick jag ut och tog foton på naturen.


Vad tycker ni? :3



                                                     


Jag vet att det blev ganska måpnga, men hoppas iallafall att ni gillade dom! :) Några bilder på vissa blommor  är tagna lite utanför några grannar.... Tihi! ^^






Nu tror jag att jag ska ta en kopp te och se om jag ska titta lite på tv och äta något mer eller sova ett tag, haha! Min morgon är iallafall fin och solig idag, så vill gärna njuta av den. Hoppas ni också har en fin morgon my friendoos! Vi ses snart!♥



                                                  




Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards