Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Mathilda - 30 maj 2014 21:15

Hello my friends!


Nu har jag packat det mesta till Ullared imorn! Har lite grejer som jag ska packa senare som smink, tanborste och sånt som jag måste använda imorn eller i natt. 




Hehehe, som ni kan se har jag tagit med mig en Juliatidning och min bok ''Cirkeln'', ifall jag skulle bli lite utråkad. :p Jag googlade lite och fick veta att resan kommer va ungefär 37.9 mil dit och det kommer ta cirka 4 mil!  Jag tänkte att det var långt dit men inte så långt! Fasti och för sig har jag ju åkt längre än det, men ändå.... Ah, få se till att jag har tillräckligt med godsaker och annat som roar mig! ^_^



Jo!, jag skulle ju visa bilder på conversen som jag fick!


Bara äälskar den himmelsblåafärgen!


     

                              De här skorna kommer från sarenza.se  :)



När min syster kom idag åt vi grillad oxfilé med kolrotspommes och annat gott som mamma och pappa gjort. :3


       


Och innan jag visste ordet av så ropade pappa att det var efterrätt! xD Hahaha, här går man inte hungrig länge! Vi åt då en slags cheesecakeglass med jordgubbar.  


En sak till innan jag går o lägger mig! Jag tänkte lägga upp ''Veckans Video'' och denna gång är det en låt som nästan fick mig att gråta! Antingen hörde jag den för en eller två veckor sen och ååh den e så bra!


Låten heter If You Could See Me Now med The Script! Och har jag förstått det rätt så handlar låten om sångaren Danny O'Donoghue's pappa som dog straxt efter att bandet hade bildats och gitarristen Mark Sheehan's mamma som dog fyra månader efter det. Mark's dog när han bara var 14 år! Åhh så sorgligt! :'( 






Veckans Video

 

 



Det är en så bra text och ah man blir gråtfärdig! Kommer säkert lyssna på den flera gånger tills jag gråter, hehe...


Okej, nu måste jag gå o lägga mig, men vi hörs imorn eller på söndag, ska ta med datorn så att ni kan vara uppdaterade om vad som händer! Hahaha!


Godnatt my friends! <33

 

 

            //Michue<3

Av Mathilda - 30 maj 2014 14:43

Heejj alla!


Jag har nyss klippt gräset och ska snart dammsuga, m.m Min syster och hennes kille kommer hit idag, så vi håller på att städar. Just nu sitter jag med en skokartong vid mig! Mamma har nämligen beställt ett par converse till mig och jag längtar efter att få prova dom! ^_^  


Jo en till grej! Imorgon ska vi till Ullared, så jag har skrivit en lista på vad jag köpa!  Vi ska typ vara där över i två dagar och sova i någon slags stuga.



Här är en liten bild på listan :p


 


Som ni kan se så har jag skrivit ''eventuellt'' på vissa och det är för att jag inte är riktigt säker på att jag behövver dom sakerna, haha! Har öppnat kartongen med skorna nu och tycker de är såå fina! Bilder kommer som sagt senare, men nu måste jag fortsätta städa! Sees!


 

           //Michue<3



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards