Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Mathilda - 5 maj 2014 06:28

Heei!


Idag ärre måndag! :s Hahaha, vet inte om jag ska vara glad eller deppad! Men just nu känner jag mig faktiskt ganska glad ändå! Det är än så länge fint väder, solen skiner och jag ska få träffa mina vänner igen. Är ju glad att jag lever iallafall, hahaha!




Dagens Look :3

 

 

     

 


Tröja: New Yorker

Byxor: Bikbok

Rosett: Glitter

 


Ska snart börja förbereda mig för att snart åka upp till busshållplatsen, men tänkte ge er alla måndags-trötta människor ett tips! jag vet att måndagar kan vara mycket deprimerande och jobbiga, men försök hitta positiva saker och försök göra dagen så bra som möjligt.  Du kan t.ex lyssna på din favoritlåt medan du går till bussen, ha på dig ditt favoritplagg, göra en rolig frisyr, smsa någon som får dig att må bra....Finns mycket att göra! 

 

Jag har börjat tänka på det här citatet ''Lev dagen som om det vorre din sista på jorden''. Det är ett jättebra citat ju! Det kanske är lite svårt att göra allt som man  kommer på att göra innan man dör, men försök att ta vara på alla dagar, för man vet aldrig när de tar slut! Detta inkluderar alla måndagar. Jag är verkligen ingen måndag-människa, men idag känner jag att det kan finnas bra grejer med den här dagen!

 

Nu måste jag dra, men hoppas att jag fick er att må lite bättre denna måndag! :3  Ha det bra!♥

 

                                                 //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards