Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Mathilda - 16 maj 2014 23:22

Heii igen!


Har nyss haft lite filmkväll med familjen och tittade på ''The Heat''. Jätterolig film som handlar om två FBI-tjejer typ, som har två ganska olika personligheter och sätts ihop för att lösa ett brott. Det är en komedifilm och tycker verkligen att ni ska se den! xD



 


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske ta o skypa med någon eller nåt, haha! Men ska på stan med Amy imorn, så skriver väl efter det. Ha en fortsatt bra kväll alla! :))  


                                    //Michue♥

Av Mathilda - 16 maj 2014 17:15

Hellu my friends!


Hoppas allt är bra med er! Har nyss varit ute medCesar, men han gick under en grej som vi har ved på, så jag smet in ett tag. ;) fredag igen! Yaaaay! :3 Älskar fredagar! Men jag undrar vad jag ska titta på ikväll eftersom Let's dance e slut nu...Kanske blir någon film.... Gjorde en lista för ett tag sen på filmer som jag tänkte se, så kanske ska se nån av dom. 


Vad ska ni göra ikväll då?


Hoppas iallafall på en lugn och skön fredagskväll idag! :) Här är lite bilder som jag tog för en stund sen!


             


Kommer kanske skriva lite mer senare! Sees! :)  


                        //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards