Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Mathilda - 26 maj 2014 20:50

Heii igen!


Idag har det varit mycket varmt här, ungefär 23 grader, men imorn kommer det bara bli typ 16 grader! :'( Iallafall enligt min mobil, menden är väl inte alltid så pålitlig....



ajah, tänkte bara ladda upp lite sommarbilder som jag tog medans jag var ute med Cesse. :3



   

                       Älskar att lyssna på Nrj medans jag solar på studsmattan och bara tar det lugnt <3


     


Hoppas iallafall på att det blir någon sol imorn! Ni får ha det så bra så länge mina vänner! ^^ Nu ska jag forts'tta kolla lite på Teen wolf och sen ska jag sova. Godnatt! :*


 

                             //Michue<3




Av Mathilda - 26 maj 2014 07:29

Heii hopp!


Ledsen att jag inte skrev något mer igår, men jag fastnade vid teen wolf och sedan gick jag ut för att ta in Cesar och städa hans bur. Här är lite bilder på min lilla pälsboll! ^_^




      

                                                        Huh? O.O


   


Han har börjat vara ute i flera timmar nuförtiden under en slags pall där vi staplat veden. xD Där kan han sitta jättelänge så att jag får gå in eftersom jag inte kan stå där och vänta på att han ska gå ut. Så han är ute själv ganska mycket och ibland kan han gå över till grannen, men annars springer han inte så långt. 



Nu måste jag snart gå, men innan jag gör det så tänkte jag lägga upp en låt som passar denna måndagsmorgon. Så ha en riktigt bra måndag allihopa, så hörs vi snart! <3




 

                                        //Michue<3


Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards