Direktlänk till inlägg 30 maj 2014

❤Packar❤

Av Mathilda - 30 maj 2014 21:15

Hello my friends!


Nu har jag packat det mesta till Ullared imorn! Har lite grejer som jag ska packa senare som smink, tanborste och sånt som jag måste använda imorn eller i natt. 




Hehehe, som ni kan se har jag tagit med mig en Juliatidning och min bok ''Cirkeln'', ifall jag skulle bli lite utråkad. :p Jag googlade lite och fick veta att resan kommer va ungefär 37.9 mil dit och det kommer ta cirka 4 mil!  Jag tänkte att det var långt dit men inte så långt! Fasti och för sig har jag ju åkt längre än det, men ändå.... Ah, få se till att jag har tillräckligt med godsaker och annat som roar mig! ^_^



Jo!, jag skulle ju visa bilder på conversen som jag fick!


Bara äälskar den himmelsblåafärgen!


     

                              De här skorna kommer från sarenza.se  :)



När min syster kom idag åt vi grillad oxfilé med kolrotspommes och annat gott som mamma och pappa gjort. :3


       


Och innan jag visste ordet av så ropade pappa att det var efterrätt! xD Hahaha, här går man inte hungrig länge! Vi åt då en slags cheesecakeglass med jordgubbar.  


En sak till innan jag går o lägger mig! Jag tänkte lägga upp ''Veckans Video'' och denna gång är det en låt som nästan fick mig att gråta! Antingen hörde jag den för en eller två veckor sen och ååh den e så bra!


Låten heter If You Could See Me Now med The Script! Och har jag förstått det rätt så handlar låten om sångaren Danny O'Donoghue's pappa som dog straxt efter att bandet hade bildats och gitarristen Mark Sheehan's mamma som dog fyra månader efter det. Mark's dog när han bara var 14 år! Åhh så sorgligt! :'( 






Veckans Video

 

 



Det är en så bra text och ah man blir gråtfärdig! Kommer säkert lyssna på den flera gånger tills jag gråter, hehe...


Okej, nu måste jag gå o lägga mig, men vi hörs imorn eller på söndag, ska ta med datorn så att ni kan vara uppdaterade om vad som händer! Hahaha!


Godnatt my friends! <33

 

 

            //Michue<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 2 januari 2018 23:53

God fortsättning på er mina vänner!   Nu var det sådär längesen jag la upp något på bloggen och ännu en gång sådär sent på kvällen som jag väljer att skriva ett inlägg. Jag tänkte bara uppdatera lite kort om vad som hänt den senaste tiden. Jag ha...

Av Mathilda - 13 oktober 2017 22:54


Gud vad längesen detta var!   Jag vet nästan inte vart jag ska börja... Jag börjar iallafall med att säga hej allihopa och hoppas att ni har en trevlig kväll vart ni än befinner er! Om jag ska fatta mig lite snabbt så fick jag helt enkelt en impu...

Av Mathilda - 13 augusti 2017 10:51

Hej allihopa!   Hoppas ni alla har en skön söndag och att ni har haft en bra helg! Jag slutade mitt sommarjobb i fredags och snart börjar skolan igen. Det är galet vad fort det här lovet gick! Ajah, jag tänker skriva lite mer om min sista dag på ...

Av Mathilda - 6 augusti 2017 19:22

Hej mina vänner!   Idag har vädret inte varit det bästa så jag har passat på att bara vara hemma denna söndag. Jag har även tagit min tid att kolla på lite filmer och serier! T.ex. såg jag klart på filmen hairspray som jag började tittade på igår...

Av Mathilda - 3 augusti 2017 11:58

Hej mina vänner! Vilken härlig konsert vi var på igår! Det var fint där i Dalhalla och Jill var så himla bra! Det var så kul att vara där då alla verkade på glatt humör och jag bara älskar Jills röst och hennes gitarrist framförallt, h...

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards