Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Mathilda - 12 maj 2014 20:37

Hellu!


Är sjuk idag, men tänkte att jag skulle skriva klart detta inlägg idag.

Igår hade vi då cykelklassikern och cyklade en lång runda på cirka 4a mil! Rundan var väldigt jobbig och hade många backar, men jag och min kompis Klara klarade det! Hehehe där fick jag till det! ;) Vi cyklade i stort sätt tillsammans hela tiden, men ibland på lite längre avstånd från varandra. Tog inga bilder därifrån, för att jag var konsentrerad på att ta mig fram och upp för alla backar. 


Vi var nog lite segare än många andrai våran klass, men vi kom iallafall i hyffsad bra tid. Jag tror att det tog cirka tre timmar... Men ajah! Vi stannade en gång för att snabbt ta varsin festis vid några lärare, sedan tog vi en slags flotte över en sjö och cyklade sedan vidare igen. När vi kommit fram till skolan så åt vi av våran matsäck och sedan åkte jag till tandläkaren. 


Skull kolla ifall jag behövde en tandställnig, men jag var bara där i cirka tio sekunder och sedan sa tandläkarna att jag var klar! xD Behövde alltså ingen! 



Efter att jag kommit hem och tagit ut Cesar gjorde jag en varm choklad! :3

 

 

 


Okej, ska vila lite nu, men vi kanske hörs senare my friendoos!


                   //Michue<3

 

 

 

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards