Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Mathilda - 23 maj 2014 23:30

Hejj igen my friendoos!


Nu har jag ätit lite grädde med jordgubbar, så nu är jag propppmätt! Har fortfarande inte fått kontakt med någon som har lust att prata ikväll... :/ Den enda jag har pratat med typ är Klara och hon svarar iallafall, men jag skulle vilja prata med någon mer....


I'm forever alone! >.<



Iallafall så tänkte jag lägga upp en ny låt som jag fått lyssna på ett tag nu. Det är Nicki Minaj's nya låt ''Pils N Potions'', som vad jag vet kom ut på Itunes den 21 maj! 



Gillar den och kommer säker lyssna på den hundra gånger som jag typ gör med alla låtar som jag får en slags crush på!   Den här låten är Nickis första singel från hennes nya album ''The Pink Print''. Än är jag inte riktigt säker på vad låten handlar om, men det jag vet är att den var personlig... 


Vi får se om jag kanske kan hitta lite mer information om låten kanske efter att hela albumet släppts ut eller om en video till låten kommer. Jag tänkte avsluta med att lägga upp en bild på Nicki. ♥


 


                                           Love you Barbie!   


                 //Michue♥

Av Mathilda - 23 maj 2014 22:08

Hello mina vänner!


Nu är det fredag igen! Wohoo! Haha, dagarna går så fort! Under våran långrast gick jag en snabbis till Ica med mina vänner och köpte två kexchoklad och en Loka (Ice cream old school), eller vad den nu hette. :D


 

Haha, efter skolan åkte iallafall jag, mamma och pappa på stan och köpte en present till min klasskompis som ska ha en födelsedagsfest imorn. :) Efter det gick vi och åt på Java där jag köpte en slags pirog med chilli och köttfärs. :3


 


Det var såå gott! Senare gick vi till Stadium och köpte en bikini och ett par vardagsskor till mig. Har letat ett tag efter ett par bra vardagsskor, med tanke på att jag nästan bara har mina converse som e lite slitna. Bild på dom och bikin kommer ni säkert få se i ett annat inlägg framöver.



Har nyss ätit plockmat och oxfilè med majskolvar och nu känns det som att jag ska sprängas! xD Idag firar vi nämligen mammas och pappas bröllopsdag, så därför åt vi en hel del och mer ska det bli! Hahaha, ska ju äta efterrätt också! Förövrigt så har väl fredagen varit ganska bra, men jag känner mig typ lite ensam...Även fast mina föräldrar är här så skulle jag vilja att någon typ skrev till mig på kik/Skype... Känner mig lite tom när vissa personer som jag vill ha kontakt med inte skriver till mig och sen vill jag helst inte skriva till dom för att det känns då som att jag stalkar dom. O.O


Tror det är fler som varit i min situation....Hahaha, men jag får väl skylla mig själv lite att jag inte skriver till dom...Men komigen, nångång borde väl de skriva utan att man själv måste få dom att göra det? Det hade verkligen gjort min fredag om någon som jag tycker är intressant skrev till mig....Hahaha!




 

Ajah, på tal om något helt annat så tänkte jag blogga igår, men hann inte för att jag var tvungen att plugga till fysikprovet som vi hade idag. Men här är iallafall en bild på mig från igår. :p


Jag får skriva mer sen, men nu ropar mina föräldrar på mig, så vi ses snart!


                   //Michue♥




Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards