Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Mathilda - 9 maj 2014 23:58

Hejj igen!



Håller på att titta på avsnitt från den andra säsongen av teen wolf. :3 Just nu är jag på avsnitt 3-4, för att om man kollar på swefilmer så är det två avsnitt i ett. I det förra avsnittet som jag såg blev jag typ helt...ja vad ska man säga...tagen! Eller inte tagen, men som nånting om sköt rakt in i hjärtat på mig!

 

 

 

Och det var det här leendet!   

 

 

 

Asså herreguuud! O.O I'm a little bit proud of my screenshot, by the way! ^_^ Jag bara älskar honom! Derek Hale, heter denna karaktär och han har nog det snyggaste leendet i hela serien! Han är lite bitter ganska ofta, men han vet hur man charmar tjejer! ;) Jag bara smälter inuti!

 

 

Sen har vi ju den lite ''tuffare'' stilen av honom, t.ex när han  förvandlas till en varulv!

 

 

Kanske inte lika attraktiv, men fortfarande snygg! I loooove him! ^^

 

 

               Veckans Blogg :3

 


Okej! Veckans blogg kommer vara från en tjej som egentligen inte bad om att bli ''Veckans Blogg', men som sa till mig att jag skulle kolla in den. Så jag gjorde det and i like it! Veckans blogg denna vecka är.......

 

 

                          ''michaelafri.devote.se''!!!

 

 


Jag gillar denna blogg för att tjejen som har den skriver om mode, sin vardag och ah lite normala saker. Men den är inte tråkig, utan den verkar intressant! Troligen så har hon inte haft bloggen så länge, men ändå tycker jag att hon är bra på att skriva och så. :) Denna blogg får ''       '' i betyg alltså 3 av 5! Så ja, det är en bra normal-blogg! Sedan vill jag passa på att tacka de få personer som faktiskt kommenterar och länkar sina bloggar så att jag kan rösta fram någon av dom som veckans blogg. Denna vecka tycker jag att det va dåligt med länkar till era bloggar, så jag skulle be er, snälla gör det!

 

Ni har då chansen lixom att få flera läsare inklusive mig då!

 

 

         Veckans Video!

 

 

Jo, jag tänkte att nu har jag inte heller haft ''Veckans Video'' i något inlägg på länge heller, så jag lägger upp ett nu! Det här är Xiao! Hon är typ 75 procent kinesisk bl.a och göra roliga videos! Om ni undrar, ja hennes röst är sådär ljus på riktigt. Troligen... Jag hittade hennes kanal efter att ha sett en av hennes videos som reklam till andra videos på Youtube. Där är hon klädd som Pikachu och imiterar smileysar! xD Flera av er har säkert sett det. 

 

Iallafall så prenumerar jag nu på henne och tycker att ni också bordegöra det. Hon är rolig och smart och har bra argument i vissa videos! Okej, men nu ska jag fortsätta titta på Teen Wolf och sedan ska jag sova. :3 Godnatt mina vänner! :*

 

                    //Michue ^_^ 



Av Mathilda - 9 maj 2014 15:11

Hallu!


Har nyss kommit hem från skolan och ätit en kexchoklad. :p Igår var det eurovision! Såg ni på det? Vem tyckte ni var bäst? Jag tror att jag gillade de från Schweiz bäst! :3 Det var en ganska flummig semifinal igår...Jag tyckte att de flesta inte var så jättebra och typ alla hade lite skumma kläder på sig. Det var lite som om vissa kvinnor lät som män och var lite manligt klädda och andra som t.ex Chonchita (kvinnan med skägget), som troligen är transvestit, men det är inge fel med det! 


Men jah, många hade lite ''speciella'' kläder som kanske inte var de snyggaste jag sett, men jaja! De flesta som jag tyckte var bra gick vidare, bl.a de från Schweiz då och Norge. :3 Här kommer en video från Schweiz bidrag!

 

 



Jo just det! Jag ska ju också rösta fram Veckans Blogg idag! Men jag tänker nog gör det senare idag, så ta chansen nu och länka eran blogg i en kommentar, så kollar jag upp den! ^_^  Ha det så bra så länge!



                                             //Michue♥




Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards