Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Mathilda - 20 maj 2014 06:49

Holaa!


Det blev tyvärr inget inlägg igår, för att jag inte riktigt hade nåt att skriva om... Jag kunde inte gå till skolan eller genrepet på dansen igår för att något hände, så jag blev tvungen att stanna hemma.. :/ Men idag ska jag iallafall gå till skolan och idag är det dansuppvisning och jag är väldigt nervös! Är inte säker på att jag är helt säker på stegen än!   


Ajah, vi får se hur det går! Innan jag börjar packa ihop det sista, så tänkte jag bara lägga upp en låt från min spotify-lista, som jag tycker är såå bra!

 

 


Många av er har säkert hört denna låt förut (Slå mig hårt i ansiktet) med Thomas Stenström, men här kan ni iallafall lyssna på den och nu vet ni som inte visste, vad låten heter! :p Väldigt bra låt iallafall!

 

Nu måste jag gå, men vi ses snart igen! :3 //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards