Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Mathilda - 3 maj 2014 22:59

Hoppla!



Hoppas alla har en trevlig kväll! Jag tänkte snart ta o kolla på serien ''Teen Wolf'', som jag har börjat följa. :p Den handlar om Scott McCall som blir biten av en varulv, blir sedan själv en varulv och nu försöker han kontrollera sin förvandling och hur han ska anpassa sig runt omvärden. Till hjälp har han sin bästa vän Stiles som är min favorit i serien! ^_^  Hans kännetecken är väl typ att vara ironisk och han har en skön humor! Just nu är jag bara på första säsongen, men snart på andra! 



Om ni vill se denna serie så kan ni kolla på Swefilmer (som jag gör), eller kolla på MTV. Här kommer en bild på gänget! xD


 


Huvudkaraktären, som egentligen heter Tyler Posey, står i mitten och min favorit (Dylan O'Brien) står till vänster om Tyler. :3 Tycker att det är en väldigt bra, spännande och rolig serie och ett plus om ni gillar snygga killar! ;) Ajaah, nu ska jag iallafall ta o titta på ett eller flera avsnitt! Ooh juste, kom på en sakt till! Det var längesen som jag hade någon ''Veckans Blogg'', så ni som vill får gärna tipsa om era bloggar eller om ni vet någon bra blogg!


Ha det bra!


                                                                            //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards