Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Mathilda - 28 maj 2014 16:57

Heej alla!

 

 

Ugh...känner mig ensam igen... :/ Ingen som smsare eller nåt och om det är någon som gör det så är det typ alltid jag som först skriver till dom.... I'm forever alone again! Ajah, tänker trösta mig med att kolla på min älskade Teen Wolf! :p

 

 

Jag gjorde nyss ett collage med Stiles och Derek från Teen Wolf! 

 

 

Såhär blev den! ^^

 

 

 

Do you like it? :3 Hehe, har denna bild som bakgrund plus en annan med mina favoritartister/band. Åååh längtar till den fjärde säsongen av Teen wolf, fast jag bara är på den andra! xD

 

Ajah, förövrigt så har jag väl varit i skolan och haft mina vanliga lektioner....Idag målade vi svarta prickar med olika pennor för att se om det hände nånting med dom om vi stoppade pappret i vattnet...Hahaha!

 

 

Här är iallafall resultatet:

 

 

 

Jah....Som ni kan se så har det runnit ut flera färger ur prickarna förutom en och det berodde typ på att den svarta prickens ''penn-färg'' har inga molekyler som liknar vattenmolekyler... (Den är vattenfast).

 

 

Okej, sen kom jag hem, åt lite, tog ut Cesar och solade på studsmattan. Haha, det har typ blivit min grej att ligga på studsmattan och lyssna på Nrj! Har ju blivit ett fan av dom nu, så jag lyssnar på dom varje dag!

 

 

 

Önskar bara att det var lite varmare och inte blåste så mycket, så hade jag kunnat solat längre! Haha, okej ska fortsätta titta på Teen wolf nu och sedan plugga. Ha det så bra så länge! 

 

 

            //Michue<3

 

 

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards