Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Mathilda - 18 maj 2014 19:47

Helluw!


Idag har jag varit på ett ''tekniskt genomdrag'' tillsammans med min dansgrupp på Hjalmarbergman, för att testa ljud, ljus, m.m till dansföreställningen som vi ska ha på Tisdag och Onsdag. :) Det gick ganska bra, jag glömde bort några steg för att jag missade gårdagens och tisdagens repetition. Men imorn är det ett genrep, så tänker gå då också!



När jag sedan cyklade hem så stannade jag och tog kort på en vägg som finns vid en byggnad. På den väggen får folk komma och typ göra sina graffitti-målningar på den och jag bara älskar den här typen av graffitti, så jag stannade för att ta lite bilder på det. :))


           

                                  So cutie! ^^


    


Tycker att det borde finnas fler sånnahär ställen i stan för jag bara älskar att se på sånnhär typ streetart! :))



Till sist tänkte jag lägga upp Ariana Grandes låt som kom som video på youtube den första maj! :))



Älskar den här låten och brukar inte tänka på att Ariana är så bra på att sjunga, men det är hon! 


Det var allt för mig idag, vi får se om jag skriver något mer imron. :3 Ha det så bra my friends!♥


                                               //Michue♥

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards