Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Mathilda - 13 maj 2014 23:18

Hellu!


Sitter just nu och lyssnar på Rascal Flatts låtar och de är grymma! Jag vet att de inte är ett nytt band direkt, men jag har väl inte varit så jättebekant med dom tidigare. Upptäckte inte dom just precis nu, har ju hört en av deras låtar tidigare säkert, eftersom den var med i filmen ''Bilar''.


Ville bara säga att jag tycker verkligen att ni ska lyssna mer på det här bandet för att de är grymma och jag bara älskar sångaren Gary LeVox's röst! 


Tänkte iallafall lägga upp två av deras låtar som åkte rakt in i hjärtat! Hahaha!   



Den här låten heter highway och som ni förstår så är det den låten som är med i bilar-filmen. Älskar den här låten och refrängen i den! Älskar också hur Gary sjunger all night long, haha, det låter så bra!



Jag har försökt att läsa på lite om vad denna låt handlar om, men den handlar troligen om en av killarna som kom över sitt alkoholmissbruk. Den handlar typ om att han ville göra en ändring på det och gjorde det. Jag trodde att låten handlade om Jay Demarcus, som man mest ser i videon, men blir osäker när jag läste på nån sida där det framstod som att det var Gary.


Anyway, skitbra låt och video, blev tagen!


Nu måste jag gå och mata Cesar, får se om jag går till skolan imorn, är inte helt säker på att jag är fullt frisk ännu. Men ajah, godnatt på er alla! :*


                                        //Michue<3

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards