Alla inlägg under juli 2014

Av Mathilda - 19 juli 2014 10:22

Hello my friendoos! ♥


Jag sitter här och funderar lite på hur vädret ska bli nu idag. Alla vädersidor som jag kollat på säger att det ska regna senare, men just nu verkar iallafall solen skina. Vi tänkte åka och bada idag, men det blir inte av eftersom det skulle regna, så vi kanske åker imorn istället. :)


Senare idag så ska mina föräldrar åka iväg på lite middag, så jag ska vara hemma med min syster Micis. Vi ska ha lite mys tror jag och doppa frukt & marsmallows i choklad! ^^ Muuums!



Jag tänkte också att jag kunde bjuda på lite låtar från min spotify-llista! 


               


      Det här är några låtar som jag har fastnat på lite extra, hehe, hoppas ni gillar dom! :)



             

                                    

Av Mathilda - 18 juli 2014 23:50

Yeaah nu rullas det fram flera nya inlägg här, haha!


Jag tänktew passa på att rösta fram Veckans Blogg innan denna dag är slut!



Veckans blogg är hittar ni HÄR!Den här tjejen som har denna blogg heter Yrla och jag gillar verkligen hennes blogg! Den är fin och rolig att läsa och jag försöker läsa den varje dag. Denna blogg får i poäng:         

Ha en bra kväll my friendoos!♥


 


                     Think i'm gonna eat some ''salad'' right now! O_O

Av Mathilda - 18 juli 2014 23:48


Älskar min lilla Cesar!♥ Han gör mig så glad och han är så rolig att vara med. Älskar dig min bästa vän!♥



           


                                           Puss på dig mitt hjärta♥


Av Mathilda - 18 juli 2014 23:32



 

                              Topp: Vero Moda

       

                              Shorts: BikBok

 

                             Armband: Juliatidningen

 

           


 Life is lika a rollercoaster. It has its ups and downs, but it's your choice to scream or enjoy the ride.


Av Mathilda - 18 juli 2014 19:45

Hello alla!


It's fridayy! Yaaay! Älskar verkligen fredagar!♥♥♥♥ Idag cyklade jag och mamma upp på stan för att köpa en USA-bikini igen. Jag har nämligen tappat bort den andra jag fick...Eller den bara försvann! Så då köpte vi en ny, nästan likadan, det var bara på toppen som det va lite skillnad. Vi köpte också en till bikini med två underdelar som det skiljer sig i storlekarna. Sedan gick vi och åt lunch på Java!  yuummy! :3


Vi gick också till Ur & Penn, där jag köpte fem smycken för bara hundra kronor för alltihop!



                 


                                      Ha en bra fredagskväll my friendoos!♥ 


                                  

                                             

Av Mathilda - 17 juli 2014 22:11

Helloo!


Ahhh, min dator slocknade så nu får jag skriva om det här inlägget! okej, det var såhär att jag och fammiöljen tittat på sagan om ringen och plötsligt somnade jag! Pappa väckte mig när klockan var tre på morgonen! Han sa till mig att jag kunde gå ut och försöka få in Cesar som fortfarande va ute. Trött gick jag ut i kylan, jagade Cesse ett tag och til lslut fik jag in honom i buren.


Sen gick jag o la mig igen och när jag vaknade trodde jag att klockan var bnåt med elva, men då kom mamma upp och sa att klockan var tre på dagen! Wooops! Hon sa också att det hade varit en jättefin dag. :(

Jag blev såå irriterad på mig själv för att inte gått upp i tid eller ställt klockan på rigning. Men min dag har inte varit bortkastad iallafall! Jag gick ut till studsmattan med frukosten och fick lite sol på mig, sedan har jag också vlekt med Cesar. Jag har också kollat på Snuten i Hollywood med Eddie Murphy! Han e såå braa! ^^

 

           

          Dagens Låt

 


Här är en låt som jag precis la till i min spotify-lista! Niice song Katy! ♥


Jag bloggade ju inget mer igår, så jag tänkte att jag ska lägga upp bilderna från när vi var på stranden i Nora. Tyvärr fanns det inte så mycket till sandstrand där, men det var okej ändå. :3



       

                         Vi fick åka båt dit för att stranden typ låg på en ö.

         

                                        Bikinin är från Stadium :3


      

                                                                   splaaaash!!

 

   


                      Nu måste jag sova så att jag inte vaknar så sent imorn!


                                      Cya my friendoos!   

 

                      

                          

Av Mathilda - 16 juli 2014 07:42

God morgon my friendoos!<3


Jag kunde inte sova så bra i natt, tror faktiskt att det berodde på att det var fullmåne! Tycker inte att jag sover något bra oftast när det är fullmåne... Någon mer som känner så? Men jag är glad iallafall! Även fast det är molnigt ute så lyser solen in i mitt rum och jag känner att detta kommer på nåt sätt bli en bra dag!



Dagens Look

 

 

 

 

                                                            Love this t-shirt! ^^  

                                                 Det står:  Don't stop dreaming♥

 

 

              Dagens Låt  

 

             Den här grymma låten heter It's my birthday med Cody Wise och Will.i.am<33

 



                         Haha, älskar Will.i.am Han e så cool och skön! xD


Nu ska jag nog fixa mig lite te, men ha en fortsatt bra morgon och en bra dag my friendoos så ses vi snart!♥



                                             

Av Mathilda - 16 juli 2014 00:49

Holaaa!


Ursäkta för sent inlägg, men jag har väntat på att pappa skulle komma hem så att han kunde fota två tröjor som jag köpte när vi var i Malmö! vi var på ett köpcentrum som hette Emporia och detta är nog ett av sveriges bästa köpcentrum! Jag blev kär i det när jag kom in! Så många affärer på ett ställe och all mina favoritaffärer fanns där! Det fanns till och med Hollister!


När vi gått runt en stund så hittade jag en affär som jag baraälskade så fort jag såg den! Affären hette Sweet Love Sugar (Sötaste namnet på en affär!), och hade en massa tröjor med batman och superman-tryck! Jag har länge velat ha en superman-tshirt och nu tittade jag en plus en snygg hoodie!


         


                                    Hihoo Love them!♥

 


Hoppas verkligen på att vi åker dit snart igen så att vi kan shoppa mer och längre, för vi var bara där en snabbis.

Men nu måste jag sova, imorgon kanske jag och mamma ska bada så jag måste sova nuu!

 

                                                Goodnight my friendoos!♥

 

         

                                                

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards