Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Mathilda - 19 juli 2014 22:52

Helloo my friendoos!

Just nu håller jag och min syster på att äta lite gott som vi doppar i choklad och förut åt vi pizza. :3 Vi tittar också på en film som heter The Prestige.

Hoppas att ni har en lika bra kväll som jag!

//Michue

Av Mathilda - 19 juli 2014 18:28


Åååh Älskar verkligen sommaren! Det är min favoritårstid! Man får vara ledig länge, vara ute i solen med en bra tidning och bra musik och bara chillaaa!♥♥♥


En annan grej jag gillar med sommaren är alla sommarbilder som man ser överallt! Jag tänkte bjuda på några mina sommarbilder som är tagna både idag och tidigare.



           

                                                   Från Idag♥

 

     

 

                                                   Tidigare♥

 

       

         


        Här visar jag upp några av mina kläder som jag fick av mamma från Stadium. :))


               Nu måste jag gå för att jag och Micis håller på med att göra pizza! :3



                                    

Av Mathilda - 19 juli 2014 10:40


Här är en låt som jag har fått lite på hjärnan!

 


Lyssnar på den just nu! ;) 4x4 med Miley Cyrus!♥



                

Av Mathilda - 19 juli 2014 10:22

Hello my friendoos! ♥


Jag sitter här och funderar lite på hur vädret ska bli nu idag. Alla vädersidor som jag kollat på säger att det ska regna senare, men just nu verkar iallafall solen skina. Vi tänkte åka och bada idag, men det blir inte av eftersom det skulle regna, så vi kanske åker imorn istället. :)


Senare idag så ska mina föräldrar åka iväg på lite middag, så jag ska vara hemma med min syster Micis. Vi ska ha lite mys tror jag och doppa frukt & marsmallows i choklad! ^^ Muuums!



Jag tänkte också att jag kunde bjuda på lite låtar från min spotify-llista! 


               


      Det här är några låtar som jag har fastnat på lite extra, hehe, hoppas ni gillar dom! :)



             

                                    

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards