Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Mathilda - 3 juli 2014 23:39


Jag hade lite svårt som sagt att hitta en Dagens Låt idag för att jag ville försöka hitta något nytt. Denna låt kanske inte är så ny, men jag tycker den e grym!



Låten heter Red Nose med Sage The Gemini :3



Vad gillar ni den låten? ;) Jag gillar den verkligen! men ni får jättegärna kommentera lite tips på bra låtar som jag kan ta och lyssna på! Kanske eran favoritlåt? 


En annan grej jag skulle vilja att ni komenterade var tips på photoshop som man kan ladda ner och andra photo-editor sidor. Skulle verkligen behöva det och vill lära mig mer av det. Okej, nu ska jag snart gå och sova, men vi ses imorn! Night my friendoos!♥



    

                                              

Av Mathilda - 3 juli 2014 20:55

Hello my friendoos!


Har varit på stan nu ett tag och sedan åkte vi och handlade mat. Jag gick runt ett tag och provade lite kläder, sedan mötte jag upp mamma och vi köpte lite glass till mig. :3



 

                            Smakerna är blåbär och cocos! Mums ^^



          Dagens Look

 

    

 

     

                            Tunika: Kappahl

                             Jacka: Kappahl

                             Skor: Stadium

                             Smycken: Juliatidningen

 

 

Till slut köpte vi två toppar till mig hehe. egentligen är det inte det jag behöver! Jag har en massa toppar och skulle egentligen behöva något annat, men när jag väl hittar bra fina toppar så kan jag inte låta bli, haha!


 


                                              Volangtopp: HM


   


                                                NY-Topp: Vero Moda  


              Gillar dom verkligen! Kan aldrig ha för många toppar! Hahaha! 


                        

                                          


Av Mathilda - 3 juli 2014 12:07

Helloo!


Hoppas ni mår bra allihopa! Jag försöker komma på vad jag ska göra idag. Vet inte riktigt vad! Kanske åka upp på stan iallafall... . Jag håller också på att leta efter lite nya låtar som jag inte hört förut till min Spotify, men det e lite svårt. Lyssnar just nu lite på Ariana Grande. Hon har gjort en ny låt som släpptes ut typ i natt, men den har inte släppts ut på Spotify än, så jag kan inte lyssna på den. :/



Vill lixom hitta några riktigt bra låtar som är minst lika bra som alla dehär låtarna som har gått på radion hundra gånger! Jag vill lixom hitta något nytt så att jag inte tröttnar på de andra låtarna som är så bra!



   


Något som får mig lite på humör är mitt kära blåbärste, haha! men det e slut nu så vi måste åka och köpa mer! Ska iallafall försöka hitta någon låt som kan bli Dagens Låt idag också. :3


Så jah, jag ska fortsätta leta lite, la också upp en bild på min instagram och frågade om det var någon som visste nån bra låt. Om det är någon av er som kan en bra låt så kommentera här bara! :))


En sista grej jag tänkte säga innan jag fortsätetr här är att jag fick en fråga för ett tag sen om hur jag gör den där ''namnskylten'' sådär glittrig, så jag tänkte ge er alla lnken till sidan nu. 

 

 

                                                http://picasion.com/

 


Så du går in på denna sida och sedan trcker du på MAKE A GLITTER och sen kommer du nog förstå hur man gör. Sen om du vill ha den uppe i ett inlägg så är det bara att spara den på din dator och sedan lägga upp den som en vanlig bild i ditt inlägg.  Vi ses sen my friendoos!♥


                 

                                                          

 

 

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards