Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Mathilda - 6 juli 2014 22:40

Helloo!


Blir ett lite sent inlägg igen. Jag har varit med pappa till farmor och där var vi ungefär hela dagen. Sedan åkte vi hem och pappa skjutsade iväg Cesar till en kaninuppfödare. vi ska nämligen åka till Simrishamn som ligger i Skåne! Kom på att Robin Stjernberg är från skåne också, hehehe! ^^


Så jah, just nu håller jag på att packa och välja ut vilka kläder jag ska ha på mig och ta med, m.m Vet inte riktigt hur länge vi blir borta, det vi planerar är att åka till Simrishamn och sedan kanske vi åker ännu längre bort beroende på vad det är för väder och om vi hittar någonstans att övernatta. :)



   


Jag och pappa åt lunch vid en pizzeria i närheten av där farmor bodde. :))



        Dagens Låt


Blev ganska chockad när jag läste på Wikipedia att Robin har gjort en låt tillsammans med Flo Rida! Hade ingen aning om det och skämdes lite, haha! 

 



                 Där blev det en till låt som addades till min Spotify-Lista, haha! :*

 


Längtar tills imorn! Om det är någon av er som har några tips på vad man kan göra i Simrishamn eller på något ställe som ligger i närheten så får ni gärna kommentera! ♥


Nu måste jag fortsätta packa, men imorn ska jag blogga via mobilen/Ipaden och kanske om jag har tur, vid en riktig dator! ;)


                                             Godnatt my friendoos♥♥♥♥


                                           

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards