Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Mathilda - 8 juli 2014 19:30

Helluw!

Nu har vi åkt runt i Ystad och letat efter någonstans att öövernatta och hittade en mysig lägenhet nära en strand. Vi har också gått runt och strosat på stan, handlade mat och nu har vi tänt på grillen. :))

[Bild]

Vi hittade ett fik med uteplats och en kiosk, så jag köpte lite glass. ?

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Det här kommet bli ett mysigt ställe att vara på och imorn hoppas jag på att få bada i havet!

//Michue

Av Mathilda - 8 juli 2014 10:53

Hejj alla!

Nu har vi övernattat på ett litet hotell i Simrishamn och ska nu åka vidare. Jag tror att vi ska åka ner till Ysta och se vad man kan göra där. :))

Bild på hotellet. :)

Det fanns mycket rosor lite överallt här, men det var dåligt med taxibilar. Vi tog en taxi till en restaurang där min ena syster jobbar just nu. Men när vi sedan skulle tillbaka till hotellet så fick vi inte tag på någon taxi och fick åka med en snäll man som kom och plockade upp oss, hahaha!

Så vi åt middag på resturangen och sen gick vi till en krog och köpte lite att dricka.

Skriver mer senare när vi har åkt en bit eller kommit hem. :)


//Michue

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards