Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Mathilda - 22 juli 2014 23:07

Har nyss tittat på filmen "Spirit" som handlar om en vildhäst som blir tillfångatagen och börjar sitt äventyr i hopp om att få komma hem till sin flock igen. Jag tänkte först ååh denhär filmen har jag inte sett på länge, men jag har faktiskt inte sett den alls kom jag på! Hahaha! Jag har nog bara hört talas om den, men har aldrig sett den innan.


 


Filmen var bra, det ända jag störde mig lite på var att hästarna inte pratade haha! Man hörde bara en röst ibland som skulle vara Spirit, men man såg inte honom prata annars. Jag tror att det ska finnas en Spirit 2, så jag ska nog se den också nån gång! Det är en spännande och fin film som ni borde se om ni inte har sett den! Nu ska jag gå o lägga mig, men vi hörs imorn!♥




          

                                                  




Av Mathilda - 22 juli 2014 21:25

Heej igen!


Tänkte bara lägga upp dagens låt för idag med en låt  som jag hittat på Spotify igen!



Dagens Låt


Låten heter The Banjo med 3Logy. :))



                               Yes, yes i like it! Vad tycker ni? :3


           

                                     

Av Mathilda - 22 juli 2014 19:54

Hejj mina fina läsare!


Har inte bloggat något tidigare idag för att jag varit och badat med pappa i Harge ungefär hela dagen. Tror att jag har badat typ tre gånger på raken nu och känner att jag behöver lite pause från solen, hehe.... Är inte jättebränd men hyn känns lite torr i ansiktet. Det var väldigt kallt i vattnet idag, men jag och pappa gick lite till vänster sida av stranden och där var vattnet varmare. där fanns det till och med lite småfiskar till skillnad från andra sidan där det var helt dött, hahaha!


                       

 


En bild på mig när vi åkte hem. :) Imorn ska jag på en liten tjejfest hos min kompis Klara och ska sova över där så det kommer troligen inte bli några inlägg imorgon kväll. Ska åka dit klockan fem, det ska bli såå kul! Amy och våran kompis Emilia ska också dit, me ndet blir bara jag som ska sova över för de andra kunde inte, hehe.


                                    Vi ses snart igen my friendoos!♥


            

                                         

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards