Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Mathilda - 24 juli 2014 22:41

Helluw my friendoos!


Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra dag i värmen! Hörde idag att det var en klass 2 varning nu och att det ska bli väldigt varmt i cirka fem dagar....  Då är det iallafall badväder, haha!

Nu är jag hemma efter att ha sovit över hos Klara och haft picknick med familjen. :)) Jag hade en rolig kväll med tjejerna igår, vi åt pizza och godis, pratade på gräsmattan och såg en tråkig film som jag tagit med, men det var kul ändå! Haha!



   

             Klara hade köpt hem ett slags pizzakit så att vi kunde göra egna pizzor. :3


           


                                                    Hahaha söt kisse♥


Sedan hämtade pappa mig och vi badade i en slags jättestor grop som kallas dagbrott. Det var lixom som en väldigt djup sjö.  Där var vi ett tag och sedan åkte vi vidare till Java och mötte upp min mamma, Mickis och hennes kille, köpte varsin sallad och åkte upp till en park och hade picknick.


             


Åååh älskar jordgubbar! Kommer verkligen sakna detta när hösten börjar! I och för sig har vi sparat en massa jordgubbar i frysen! ^^  Haha! Nu måste jag ta en dusch bara för att det är så varmt och senare ska jag sova! Ha det så bra nu mina vänner så hörs vi imorn!



                                           

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards