Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Mathilda - 20 juli 2014 23:54

Hejj igen!


Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg då jag visar de två senaste apparna som jag har laddat ner. Den första appen är en söt levande bakgrund som heter "Panda Dumpling Lite". ååh älskar den, den e såå söt!♥



   


awww!♥ Om Man klickar på bubblan så spräcks den och om man klappar pandan så gör den sådär som bild nummer två. :3 Det som är lite B är det där kugghjulet i hörnet, men det är för att man ska kunna fixa inställningarna på bakgrunden.


Den andra appen är en musikapp som heter Soundcloud!


   


 

Här kan ni se några låtar från min spellista, men detta är då en app där man kan söka på låtar och göra en spellista. Det är ingen reklam så det är jättebra! Man får lyssna ordentligt på låtarna så att det låter som de låtar som ni vill ha för att det är många som har gjort sina egna versioner på låtarna, kolla upp det först! På denna app kan man då dela med sig av sina egna låtar och spela in det på nåt sätt, men jag väljer att bara lyssna på låtarna, haha!


Det dåliga med denna app är då att det kan vara lite svårt att hitta ordginallåtar, att det hackar ibland så att låtarna stannar och att man inte kan ta bort låtarna om man skulle vilja det. Om man ska gö det så går det bara att ta bort hela listan tror jag... Jag vet inte om det är så att den hackar för er andra men på min gör det det ibland, men det hadlar nog mest om, motagningen.


                    Det var allt för mig för idag! Godnaat my friendoos!♥




                                       



Av Mathilda - 20 juli 2014 23:23

  Helluww tänkte ta dagens låt nu!



 

                   Dagens Låt

 

 


Åååhhh i'm in love with this song!♥♥♥♥ Asså älskar denhär grymma låten i en version från nightcore! 



                                      

Av Mathilda - 20 juli 2014 22:17

Hellooo!


Har inte bloggat tidigare idag för att jag och familjen har varit i Harge och badat i stort sätt hela dagen. Jag såg i mitt förra inlägg att det blev ett frågetecken i rubriken när jag skrev ett hjärta, men så blir det när man blogar via bloggplatsens app, hehe....


Här är bilder från dagen! :3



                       


Har haft en jättemysig dag med en massa sol och bad!♥ Älskar min familj! Hoppas att det blir fint väder imorn också, isåfall kanske vi ska åka och bada igen, men då blir det bara jag och pappa för att Micis och mamma jobbar.


Ps. Jag har börjat med att avbocka ''Jag vill godkänna alla kommentarer-knappen'' så att ni som vill kommentera inte ska behöva vänta på att jag ska godkänna era kommentarer! :P



                                       



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards