Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Mathilda - 4 juli 2014 21:59

Heejj!


Åååhh är såå glad idag! Det har varit en så bra dag! :)) Men det var en grej som verkligen gjorde min dag idag och det var detta:



 


Ser ni där högst upp!!?♥♥♥♥ Iiiihhh älskade Robin Stjernberg skrev det till mig efter att jag kommenterat hans senaste video! 


Detta skrev jag:


 


Blev så paff när jag läste hans kommentar och jag kollade flera gånger om det verkligen var han som skrev det och det var det!!♥♥♥♥♥ Ååhh Robin älskar dig så mycket, du gjorde verkligen min dag genom att bara skriva ett ord och sedan tagga mig! Hahaha, jag gick lixom runt och runt och visste inte vad jag skulle göra och typ grät av glädje inombords! Lixom en av mina favoritartister skriver puss till mig! Älskar honom såå mycket och längtar tills hans video till låten Body Language kommer ut!


 Puss på dig Robin♥

 

   

   

Av Mathilda - 4 juli 2014 13:58


En fjäril flög in från mitt fönster. :3 Den flög runt ett tag och satte sig på min hand och ben, sedan flög den iväg igen.



   


                                                       Beautiful!♥


                                         

                                             

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards