Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Mathilda - 21 juli 2014 22:48

Holaa!


Håller på att vänta på att reklamen ska ta slut så att jag kan fortsätta titta på Beck med pappa. :)) Till detta drack jag te och åt jordgubbar, ska äta fler snart! Jag håller också på att ladda ner fler låtar till min spotifylista och ni får mer än gärna tipsa om låtar!



   


                                                 Look it's a heart!♥



        

                                         

Av Mathilda - 21 juli 2014 21:00

Heii alla!

Har kommit hem från badet och har nyss ätit middag. Solen stekte och vattnet var typ ljummet! Det var såå skönt. Önskar bara att vi hade haft lite med sand på stranden än gräs, men det funkade det med! Haha! Jag skulle nog behöva köpa någon slags aftersun så att inte huden blir torr för jag känner att mitt ansikte bränns lite just nu, hehe! ^^



   


          Vi badade och solade ett tag och sedan åkte vi till Nora och köpte glass. :3


 


                               Denhär glassen hette "Noras nötchokladchock''! 



              Dagens Låt

 


  Hittade denhär låten på Spotify och har redan fått den på hjärnan! Wicked Wonderland med Martin Tungevaag. :))


Jo en annan grej! Jag kom på att man kan logga in på soundLoud via datorn och då kan man ta bort de låtar från listan som man inte vill ha kvar! :)) 

 

                                                 Vi seees! :*

 

  

                                  

Av Mathilda - 21 juli 2014 10:41

Haii!


Puh, va varmt det är! Ska snart iväg med pappa och bada. Pappa har släppt ut cesar så att han inte behöver sitta i buren i värmen hela dagen, medans vi är borta. Vart man än går är det varmt och jag känner att jag snart rinner bort, hahaha! Vad ska ni göra idag? Ska ni också bada nu när det är såå varmt? :3


Måste gå nu, men vi ses senare!♥



 


                                                      

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards